Skocz do zawartości

Johannes

Members
  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Warszawa

Johannes's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. O co chodzi z tym w praktyce? Jak jest w wersji basic?
  2. Podejrzewam, że wykorzystują to tylko do celów statystycznych. Tak samo można wybrać wersje "Linux/WINE", co jest bez sensu, bo czym niby to się różni od wersji na Windows? Podejrzewam, że chcą zakomunikować, że się odpala to pod WINE, oraz wiedzieć ile osób chce używać tego pod linuksem.
  3. Zaszło pewne nieporozumienie, nie tworzymy gry od nowa. Wykorzystujemy gotowe SDK. Tutaj jest prezentacja jego możliwości: - - Jak widać na tym filmiku zostały wykorzystane modele 3D z Van Burnera. Czyli cała platforma jest gotowa i działa. Programowanie tego wymaga znajomości C++, przez to nie ma wysypu projektów wykorzystujących te SDK, jednak nasza ekipa posiada od tego speców i nieprzerwanie pracujemy od września tego roku. Do tej pory na SVN mamy prawie 400 setną rewizję. Średnio mamy 29 aktualizacji na tydzień. Reasumując, mamy świetną ekipę i pracujemy nieprzerwanie od 3 miesięcy. Jako, że wykorzystujemy gotowe SDK, ryzyko zmniejsza się. Kolego Mirach, jak wygląda sprawa z modelami postaci 3D, czy rzeczywiście jest tak beznadziejnie, jak mówi kolega Levus?
  4. Pracujemy. Dodatkowo bardzo sceptycznie jesteśmy do 3D nastawieni, o czym napisałem w poście wyżej. Problem jest taki, że animację wszystkich broni posiada bardzo niewiele postaci - tylko te, którymi mógł grać gracz w oryginale. Powoduje to, że jedyna grywalna postać bez pancerza, to osoba w kombinezonie schronu. Miasto pełne niebieskich identycznych ludzików wygląda dość groteskowo. Na NMA ludzie próbują dorabiać animacje 2D, jednak jest to na tyle czasochłonna praca, że jak póki co nie ma żadnej grywalnej postaci, ze wszystkimi potrzebnymi animacjami http://www.nma-fallout.com/forum/viewtopic.php?p=830583#830583 Nie, między innymi dlatego też założyłem temat na forum by zbadać sprawę. Między innymi chce sprawdzić, czy to możliwe, by takie coś nie było brzydsze. Zresztą, tak jak pisałem wyżej, to projekt hobbystyczny, budowa statku w butelce, też jest pracochłonne.
  5. Fonline: Fallout Online Poszukujemy fanów Fallouta, którzy będą potrafili przenieść magie spritów 2D, do grafiki 3D. Osób, które hobbystycznie wykorzystają swoje zdolności by przyłożyć cegiełkę do wielkiego dzieła. Reprezentuje zespół, pracujący od września bieżącego roku nad serwerem RPG Fallouta Online. Ponieważ nie lubimy górnolotnych i szumnych zapowiedzi, pracujemy w tajemnicy. Silnik Fonline, wspiera wykorzystanie modeli 3D. Osobiście jestem sceptycznie nastawiany do grafiki 3D, ale kto wie, może da się przy jej użyciu osiągnąć poziom grafiki z gry 2, która pochodzi z 1997 roku? Szczegóły techniczne odnośnie modeli można znaleźć tu: http://falloutmods.wikia.com/wiki/Making_animations_with_3ds_Max_and_FrameAnimator#Create_a_character_model Oto kila grafik 2D, prezentujących klimat Fallouta, czy da się to oddać w 3D, heh? Jeśli, ktoś uważa, że jest w stanie przenieść tą magie, to proszę bardzo, oto mój numer GG: 1877481
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności