Tak,w 3ds max. Symmetry samo wybiera sobie oś,przez którą odbija (x,y,z-a nie jakaś dowolna linia),bo nie ma tam żadnej opcji wyboru osi,więc raczej nie zadziała;/
Jak w temacie-czy da się,w widoku z góry , odbić np.sześcian względem wybranej prostej?chodzi mi o to,żeby oba sześciany,lub jakiekolwiek bardziej złożone modele(a raczej wszystkie ich punkty),były jednakowo odległe od tej prostej.przy użyciu mirror można tylko wybrać odległość odsunięcia ,co jest raczej dosc pracochłonne,bo trzeba potem używać linii pomocniczych i recznie ustawiac odbita polowke.bede wdzieczna za pomoc.
Sweep i loft działają bez zarzutu , teraz tylko mogę zapytać o przepis na ładną elipsę-tzn. z dużej liczby podzialów(bo z nurbs curve wychodzi kanciasta w przybliżeniu)-może da się na przykład podzielić elipsę na pól?
Witam,mam problem z wymodelowaniem łuku w 3d max.Nie wiem,jak zrobić łuk wygięty w parabolę, o przekroju okrągłym(próbuję zrobić tube + modyfikator bend -180 stopni , ale tak dostaję tylko łuk półokrągły ;skalowanie takiego łuku też nie pomaga,bo wtedy dostaję zmienny przekrój,najszerszy u góry:/).Z góry dzięki za pomoc:)
Cześć wszystkim,mam wielki problem przy renderowaniu sceny.Gdy w zakładce environment wybieram jakąś mapę jako tło,a na obiekt nakładam materiały:metallic paint,plastic/vinyl,metal,to w renderingu te materiały prześwitują w miejscach,gdzie występuje jakiś cień.Jak temu zradzić?:(
Chcialabym zrobic projekt polegajacy na wycieciu tub w pewien zakrzywiony ksztalt,jak na zdjeciu.jak to zrobic,np.po jakiejs krzywej paszczyznie(np.z Rhino)?macie jakies pomysły?
mam problem nie cierpiacy zwloki-jak robie zwykly rendering mojego pomieszczenia to wychodzi ok,natomiast jak robie rendering z widoku kamery,to render jest zamazany i ma czarne dziury.co robic???
OK.mam zrobiona kamere przypisana do sciezki i opcje film.Ale mam problem-kamera strasznie szybko lata po tej sciezce.Jak zrobic,zeby biegla w miare wolno po CALEJ sciezce??