Skocz do zawartości

Karo.

Members
  • Liczba zawartości

    29
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Karo.'s Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Karo.

    Odbicie względem linii

    Tak,w 3ds max. Symmetry samo wybiera sobie oś,przez którą odbija (x,y,z-a nie jakaś dowolna linia),bo nie ma tam żadnej opcji wyboru osi,więc raczej nie zadziała;/
  2. Jak w temacie-czy da się,w widoku z góry , odbić np.sześcian względem wybranej prostej?chodzi mi o to,żeby oba sześciany,lub jakiekolwiek bardziej złożone modele(a raczej wszystkie ich punkty),były jednakowo odległe od tej prostej.przy użyciu mirror można tylko wybrać odległość odsunięcia ,co jest raczej dosc pracochłonne,bo trzeba potem używać linii pomocniczych i recznie ustawiac odbita polowke.bede wdzieczna za pomoc.
  3. Karo.

    łuk w kształcie paraboli

    Sweep i loft działają bez zarzutu , teraz tylko mogę zapytać o przepis na ładną elipsę-tzn. z dużej liczby podzialów(bo z nurbs curve wychodzi kanciasta w przybliżeniu)-może da się na przykład podzielić elipsę na pól?
  4. Witam,mam problem z wymodelowaniem łuku w 3d max.Nie wiem,jak zrobić łuk wygięty w parabolę, o przekroju okrągłym(próbuję zrobić tube + modyfikator bend -180 stopni , ale tak dostaję tylko łuk półokrągły ;skalowanie takiego łuku też nie pomaga,bo wtedy dostaję zmienny przekrój,najszerszy u góry:/).Z góry dzięki za pomoc:)
  5. Proszę o odp. na moje poprzednie pytanie:)
  6. ok,tylko gdzie jest ta ikonka w każdym materiale?I ta zakładka maps?
  7. Jak to dokładnie trzeba robic? dziekuje za pomoc. Jak renderowac z kanałem alpha?
  8. rzeczywiscie ,teraz projekt nie przeswituje,ale widoczek (most,rzeka)jest półokrągły:(
  9. Cześć wszystkim,mam wielki problem przy renderowaniu sceny.Gdy w zakładce environment wybieram jakąś mapę jako tło,a na obiekt nakładam materiały:metallic paint,plastic/vinyl,metal,to w renderingu te materiały prześwitują w miejscach,gdzie występuje jakiś cień.Jak temu zradzić?:(
  10. Karo.

    tuby-jak wyciac

    Chcialabym zrobic projekt polegajacy na wycieciu tub w pewien zakrzywiony ksztalt,jak na zdjeciu.jak to zrobic,np.po jakiejs krzywej paszczyznie(np.z Rhino)?macie jakies pomysły?
  11. mam problem nie cierpiacy zwloki-jak robie zwykly rendering mojego pomieszczenia to wychodzi ok,natomiast jak robie rendering z widoku kamery,to render jest zamazany i ma czarne dziury.co robic???
  12. Karo.

    krótka animacja

    OK.mam zrobiona kamere przypisana do sciezki i opcje film.Ale mam problem-kamera strasznie szybko lata po tej sciezce.Jak zrobic,zeby biegla w miare wolno po CALEJ sciezce??
  13. Karo.

    krótka animacja

    dzieki;)A zakladka film?jak zrobic,zeby animacja miala rowno 30 sek?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności