Cześć.
Też borykam się z użyciem sweep i dlatego zapytam w tym samym temacie..
Problem dotyczy konkretnie sytuacji z gięciem figury w kilku płaszczyznach - o ile przy obwiedni budynku (na jednej wysokości) sprawuje się znakomicie, to dodatkowy "łuczek" nie chce już się tak fajnie "wygiąc"..
Mam nadzieję że rysunki wszystko objaśnią.
Tak wygląda bezpośrednie użycie modyfikatora sweep:
[ATTACH=CONFIG]89445[/ATTACH]
A tak po oddzielnym wytłoczeniu łuku i wspólnym przecięciu poligonów przy użyciu SlicePlane (figury razem zattachowane w EditablePoly), ale nie schodzą się tak jak powinny:
[ATTACH=CONFIG]89444[/ATTACH]
A tu najlepszy mój efekt uzyskany przy użyciu Loft:
[ATTACH=CONFIG]89446[/ATTACH]
Czy jest w ogóle szansa na jako takie automatyczne pogodzenie tych figur?
Ja już nie mam pomysłów.. :(
-Edit----------------
Problem rozwiązałem. Gdyby ktoś potrzebował - zastosowałem w sweep'owanej figurze przecięcie dwóch zamkniętych spline'ów i wykorzystałem funkcję Union Intersections w Sweep Parameters. Później tylko kwestia usunięcia "nadmiaru" poligonów ;)
[ATTACH=CONFIG]89640[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]89642[/ATTACH]