Skocz do zawartości

sebos18

Members
  • Liczba zawartości

    67
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

sebos18's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Wielkie dzieki:) dobrze nie wiedziałem do czego sie irradiance mapy wykorzystuje:) Jeszcze raz dzięki za pomoc:)
  2. Ponawiam prośbę o pomoc jesli wiecie to napiszcie proszę:) Pozdrawiam
  3. Witam ponownie:) Możecie mi pomóc w renderingu? Nie wiem jak sobie poradzić z migotaniem pikseli przy animacji... nie wiem może za mało subdivision???
  4. Witam wszystkich!:) Mam pewien problem odnośnie renderingu. Problem polega na tym że podczas renderowania kolejnych klatek powstaje efekt migotania mikseli tekstur... Nie wiem jak sobie z tym poradzić. Renderuję animację postaci w Vray max 2011 Pozdrawiam!
  5. Dobra ja cos napiszę;) Ogólnie rzadko się wypowiadam bo sam nie jestem nie wiadomo jakim wzorem;) ale skoro ci z wyższej półki nic nie piszą... ogólnie te kolejne rendery troszkę lepsze ale musisz zainwestować we wnętrze i nadać przezroczystosci szybą:) mogłeś trochę dłużej dopracowywać ten aspekt:) wiem ze chec dzielenia sie swoimi pracami jest wielka mimo to warto zawsze wstrzymywac sie i dopieszczec rendery i modele do momomentu az nie bedziesz wiedział co mozna poprawic:) bedzie to zgodne z twoim sumieniem na okreslonym poziomie umiejetnosci:) to tyle;) Pozdrawiam!
  6. Super mam trochę czasu to poprawię:) niedługo wrzucę poprawione:)
  7. No fakt drugi render świetny... Trochę ta flaga jest za bardzo przeźroczysta moim zdaniem...:)
  8. Tutaj masz niezły tutek do mayki jest nawet pokazane jak oswietlić i textury zrobic:) co do hairfarma to jak z efektem końcowym i modelowaniem włosów?vray ma swój ale strasznie mało mozna nim zdziałac w modelowaniu...
  9. No właśnie:P wic chyba lepiej będzie tak jak mówie:)włosy dość długo się renderują same...no ale cóż robią efekt...:) wiec tak musi być trochę zmniejsze ilość i detale i zobaczymy jak bedzie się prezentowało:) a co do refleksów to environment HDRI...
  10. A no i jest problem... w Vray nie ma oodzielnego pasu dla włosów... Mental owszem ma... wiec to odpada... Bede chyba renderował poprzez matte/shadow oddzielnie na lzejszych trochę ustawieniach vraya...
  11. Kurde nie mogę sobie poradzić... w render element są tylko poszczególne mapy diffuse, reflection itd a nie ma nic z hair...:/
  12. Mam ustawione hair passes na 3:)do czego tak na prawde to słuzy?jak doda się to troszkę miękko wygladają bardziej ale nie wiem jak to działa:)
  13. tak włosy pewnie... ale wiesz trochę łagodniej silnik ustawię i mniejszą rozdzielczość i może mniej włosów dam też... albo puszcze je renderem oddzielnie na lżejszych ustawieniach i później w AE skleję:P co radzisz? animka ma 1400klatek
  14. Tak wcześniej był bez włosów:P co niektórzy widzę się orientują...:) Czas tych renderów na początku to ok. 2,5 - 3h... Niestety... Animka bedzie w słabszej jakości bo ograniczeniem jest mój core2duo 2,27...:( Bedzie trzeba w przyszłości na i7 postawić...:) skróciło by się pewnie do 20minut:) Włośki to banał:) standardowy modyfikator Maxa:)tylko renderowany przez Vray:) Ale fajnie wyszły bo nikt się nie czepia że nie naturalne...:) A usta może zbyt błyszczące?? co zmienić myślisz? Ps. Piękne portfolio jaras co musiałbym zrobić aby dostać się do takiej branży???;)
  15. Zgadzam się extra dokładność ale materiały mało realfarba na stali bardziej połysku się domaga:)ale sam model wymiata:)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności