Jump to content

~agawa

Members
  • Posts

    5
  • Joined

  • Last visited

~agawa's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputation

  1. Ok, już sprawdziłam eksperymantalnie, działa jak ta lala ;) Wielkie dzięki:)
  2. Tzn. chodzi o tą opcję, że renderuje tylko zaznaczone obiekty? Bo wtedy wychodzi mi czarne tło... Docelowo potrzbuję wkleić to do planszy w Illustratorze, więc czy on odczyta taką "przezroczystość"?
  3. Czy można wyrenderować obiekt w 3dmaxie tak, żeby znajdował sie na przezroczystym tle? Dokładnie chodzi mi o widok roweru - usuwanie tła w okolicy szprych w Photoshopie nie daje satysfakcjonujących wyników.
  4. ~agawa

    Walec-wycinanka

    Wielkie dzięki Karo, działa :) Jeśli chodzi o pytanie 1 to nadal poszukuję odpowiedzi. Tutorial o którym wspominałam to ten: http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=4384. Nie udało mi się zrobić tego, co tam zaproponowano, czy to dlatego, że wcześniej przekonwertowałam do "editable poly" (żeby zrobić wycięcia)? A i mimo wszystko chętnie się dowiem, czy na tym etapie mogę jakoś zagęścić siatkę podziałów (to też będzie jakieś wygładzenie)? Bo jeśli od razu ustalę ich liczbę jako bardzo dużą, to potem zaznaczanie ich do usuwania będzie baaardzo żmudne...
  5. Witam, robię pierwszy projekt w 3dsmax i natrafiłam na pewne trudności. mam mianowicie 2 pytania: 1. co zrobić, aby wygładzić powierzchnię walca, pozostawiając jednocześnie ostre wycięcia (takie jak na obrazku)? Czytałam jakiś tutorial o tym (dot. mesh smooth), ale nic z tego nie wyszło... jeżeli wystarczy zagęścić siatkę żeby "kanty" były mniej widoczne, to jak to zrobić? 2. Chciałam zrobić prostą wizualizację - wstawić ten obiekt na tle zdjęcia. Czy można to jakoś prosto zrobić w 3dmaxie? Próby zaimportowania obrazka spełzły u mnie na niczym... Będę wdzięczna za każdą pomoc.
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy