Witam, tak jak w temacie, interesuje mnie odwzorowanie makr jakich używa Tor Frick.
- to sprejowanie geometrią, niczym Zbrushowy Insert Mesh, jest genialne. Czy może ktoś już próbował to rozgryźć?
Z tego co wyczytałem na zagranicznych forach, to patent wygląda tak:
1. duplikowanie elementu
2. Selection Set / nadanie odpowiednim poligonom materiału
3. ukrycie zródłowego/kopiowanego elementu
4. wklejenie nowego elementu
5. selekcja z selection set/po materiale
6. RotateToOrUnrotate
Niestety w praktyce (modo 901), zaznaczenie selection set działa, ale tylko do momentu ukrycia źródłowej geometrii. Natomiast zaznaczenie poligonów, poprzez materiał powoduje tylko to, że działaniu skryptu do przytulania geometrii, poddają się tylko te poligony z nowym materiałem (efekt to sieczka z modeli i porozciąganie ich po całej scenie).
niestety skrypty od Seneki i ETEREA Swiff Knife nie przyszły z pomocą