Nikt nie sapie na wipie, więc praca jest skończona i wbijam. Celem było wykonanie pracy ala materiał marketingowy głównego bohatera z gry Godfire:rise of Prometheus oczywiście w ramach skilowania na praktycznym praykładzie. Zostawiłem sobie z lewej strony pracy miejsce na logotyp ,ale nie użyłem go tutaj z racji nie korzystania ze znaków handlowych innych firm bez pozwolenia.
link do gry - http://www.godfiregame.com/
http://ldesign.com.pl/3D/Sculpt/Godfire_finall_post.jpg - rzeczywisty rozmiar
Witam, pomyślałem nad uwagami i wbijam poprawioną wersję. Docelowo jest w wielkości 4k ale zmniejszyłem do 2k bo tu i tak więcej nie wejdzie na szerokość.
tu jest pełna rozdziałka: http://ldesign.com.pl/3D/Sculpt/Godfire_finall_post.jpg
Poprawiłem trochę, oczy, uszy, szyję , dorobiłem parę modeli. Mam nadzieję, że teraz jest ok. Chociaż wydaje mi się, że teraz brodę ma za długą i to go postarza, a to ma być młody facet 25- 30 chyba.
W czasie robienia tej babki robiłem też tego kolesia z gry firmy Vividgames na telefon. Wzorowałem się na poniższym rysunku. Wbijam etap tego co mam, czyste rendery testowe i postpro żeby zobaczyć co poprawić i co można z tego kadru wytargać. Jeszcze trzeba jakieś paski dorobić i poprawić naramienniki i może jeszcze anatomię szyi i zrobić jego bronie na plecach wg innej koncepcji itp. Jakieś pomysły mile widziane.
CG Generalist to jest:
Modeler, Sculptor, Texture artist, rigging artist, animator, Visual-Effects Artist i pare inych w jednym nie koniecznie na najwyższym poziomie, ale wszechstronnie. I jeszcze zna programy w których pracuje do poziomu programistycznego np Maxscript albo MEL.
Więc lepiej sobie to na razie odpuścić i skupić na jednej dziedzinie.
Mi chodzi o jej lewe ramie. Wygląda na poniesione i wykręcone w przedramieniu dość mocno żeby złapać to tanto aby trzymać ja po wyjęciu tak jak w jej prawej ręce. Ogólnie ta kompozycja to męczący psychicznie temat. Z każdej strony coś jest zawsze nie tak, albo but jest za płaski, albo za krzywy, albo nogi wydają się nieproporcjonalnie małe, albo maska jest za duża, albo postać wydaje się przechylać na lewo jak by miała się obalić. I tak w kółko. Z wszystkich wyżej wymienionych wybrałem tą jaka jest :)
To teraz mi mówisz po tylu tygodniach hehe :) Cóż może takie ujęcie czy coś, ale poza jest do wykonania. Za dużo roboty bym miał w mudzie żeby to teraz jakoś odkręcić, a nie chce mi się. Też mi się ostatecznie to ujęcie nie widziało bo ramię wygląda na wygięte w bok choć tak na prawdę idzie do tyłu, ale przy innych ujęciach nogi i klatka źle się prezentowały. Także musiałem się skupić na wyeksponowaniu tego co mam bez zmieniania koncepcji. Mogę poprawić jeszcze coś oprócz pozy bo to podstawa, chociaż nic mi nie przychodzi do głowy. To chyba max mojego skilla na razie.
W końcu trochę czasu miałem. Update poniżej. Najpierw render RAW, a potem małe post pro w PSie żeby zobaczyć co można z tego kadru wytargać. Jeszce trochę zabawy z tym będzie głownie w obrębie twarzy i buty no i jeszcze sznurki na naramiennikach itp. Zastanawiam się nad kamerą z jakiej mam zrobić końcowe ujęcie bo pozy już nie chce mi się zmieniać , a do końca mi się ona nie podoba pod niektórymi kątami. Coś moglibyście mi doradzić.