Skocz do zawartości

PanBulka

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. PanBulka odpowiedział odpowiedź w temacie → 3D
    Też mam z tym problem. Przy otwieraniu RayFire 1.57 wywala mi takie błędy i w okienkach nie widać wszystkich przycisków
  2. PanBulka odpowiedział Smoku → na odpowiedź w temacie → 3D
    Pech chciał, że jedyna rzeczy, której bym nie znalazł bez obrazka, tego obrazka nie ma ;/ Chodzi mi o krok 9, nie mam tego na modifier list i nie wiem gdzie tego szukać. EDIT: Już nieważne, znalazłem.
  3. PanBulka odpowiedział PanBulka → na odpowiedź w temacie → Game Art
    Dzięki za wszystko. Nie wiedziałem, że w tym tyle myślenia jest zanim się zacznie. Myślisz, że przed przystąpieniem do modeowania dobrze jest sobie to wszystko rozrysować? Z tym zamkiem to wiem, że zesrałem, ale nie pomyślałem o nim przy modelowaniu (tak samo jak o zawiasach), dopiero przy teksturze zauważyłem, że jakoś dziwnie wygląda i tylko tak go dorobiłem. Sporo nauki przed mną, jutro biorę się do roboty.
  4. PanBulka odpowiedział PanBulka → na odpowiedź w temacie → Game Art
    Dzięki ;) Robiłem tak, bo myślałem, że głupio to będzie wyglądać, jak się taka skrzynka czy beczka w całości z jednakowych desek będzie składać.
  5. PanBulka odpowiedział PanBulka → na odpowiedź w temacie → Game Art
    Prawda, często mi się to zdarza, postaram się od teraz przykładać do tego większą uwagę. Nie ma ich bo do tej pory nie wiedziałem nawet czym to jest i do czego służy, ale wygooglowałem i w następnych modelach już się pojawią ;) Racja, nie myślałem o tym. Będę musiał pogooglować, bo nie do końca czaję, ale dzięki ;) Dzięki za wszystkie rady, obiecuję się poprawić, a tutaj łapcie tekstury.
  6. PanBulka dodał odpowiedź w temacie → w Game Art
    Witam, w końcu postanowiłem założyć teczkę. Z Maxem dopiero raczkuje, także pracę nie będą jakiś wysokich lotów, ale mam nadzieję na wskazywanie mi błędów i dawanie rad. Oto moje pierwsze 5 prac, w kolejności od najstarszej. Kieliszki - 5 146 tris Skrzynka - 144 tris Skrzynia skarbów - 632 tris Beczka - 348 tris Topór - 752 tris
  7. PanBulka odpowiedział PanBulka → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Dzięki stary! Ale wiesz jaki jest powód? Bo zawsze używam .png, ale nie zawsze tak się dzieje...
  8. PanBulka odpowiedział PanBulka → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Robiłem parę dni temu topór i wszystko było ok, ale dzisiaj robię miecz i znowu jest to samo :/
  9. PanBulka odpowiedział PanBulka → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    sorry, łapcie http://www.mediafire.com/?6dy9qop1aeky5bb
  10. PanBulka odpowiedział PanBulka → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Niestety nadal bez zmian :/
  11. PanBulka odpowiedział PanBulka → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Niestety to nie pomogło. Z innym modelem, który wykonałem niedawno dzieję się podobnie: http://i.imgur.com/E7JeM.jpg Ale już z innym, który zrobiłem z 3 tygodnie temu wszystko jest ok: http://i.imgur.com/1AvlN.jpg Zrobiłem przed chwilą jakieś zwykłe bryły z materiałem default i z nimi było wszystko ok. Natężenie tego błyszczenia zmienia się też z odległością
  12. PanBulka dodał odpowiedź w temacie → w 3ds max
    Witam. Od jakiegoś czasu mam problem podczas renderowania. Wygląda to tak: http://i.imgur.com/GJNV0.jpg Dzieje się tak bez względu jakiego światła używam, nawet jak nie mam żadnego. Potraficie pomóc?
  13. PanBulka odpowiedział Reanimator → na odpowiedź w temacie → Game Art
    Ja z Maxem dopiero zaczynam, póki co zrobiłem tylko 4 modele, ale skoro wszyscy mogą dodawać, to czemu nie? Ode mnie takie skrzyneczki: http://i.imgur.com/3vBWV.jpg
  14. PanBulka odpowiedział LxOxRxD → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Spoko, wolałem zapytać ;)
  15. PanBulka odpowiedział LxOxRxD → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    To ja się podepnę, bo też dopiero zaczynam z 3D i mam pytanie. Czy będąc samoukiem nie ma problemu żeby osiągnąć odpowiedni poziom, aby w przyszłości znaleźć pracę jako grafik? Dodam, że mam 18 lat. To nie za późno żeby zaczynać? Wcześniej (2-3 lata) bawiłem się tylko Photoshopem, ale płaskie prace mnie nie zadowalały :P

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności