Witam, chciałem przeprosić za tytuł tematu ale nie miałem pomysłu jak to lepiej sformułować :P
Już wyjaśniam o co mi chodzi. Chciałem was prosić o radę, jak mogę najszybciej nauczyć się modelować kształty które są jakby "całością" i do tego są skomplikowane.
Mam tutaj na myśli to, że kiedy mamy obiekty jak np, butelka, komórka, cokolwiek w czym możemy rozpoznać kształty takie jak box, cylinder czy sfera to sprawa jest dosyć łatwa. Wychodzimy z primitiva najbliższego kształtem naszemu obiektowi i dodajemy loopy, extrudy i później łączymy obiekty bridgem jeśli trzeba i gotowe.
Ale jak mogę się nauczyć modelować kształty takie jak np to: ?
http://i181.photobucket.com/albums/x185/ctbram/bmw%20s1000rr%20wip/wheelBrace_01.jpg~original
I o ile jeszcze sam kształt metodą prób i błędów jestem w stanie mnie więcej (raczej mniej) po jakimś czasie (długim) uzyskać, tak dodanie tam support edgy żeby to się odpowiednio smoothowało jest już dla mnie niewykonalne, brakuje mi jakby miejsca, nie jestem w stanie uzyskać kątów tak gładkich jakie bym chciał ze względu na ich bliskość (crease edge działa rzadko).
Czy może mógłbym was prosić o jakąś radę albo o konkretne tutoriale ? Znam już Warwicka i znalazłem przed chwilą jeszcze to: https://www.youtube.com/watch?v=VB4vugpUoHw Ale pomyślałem, że może poproszę o radę jeszcze Was.
Z góry dziękuję za pomoc i Pozdrawiam :-)