Wiesz co właśnie nie. Już kiedyś miałem podobną sytuację. Przy zabawie z kamerą nie mogłem poruszyć się we wszystkich kierunkach i tu faktycznie Lock toggle był na On. Jest wyłączony i w dalszym ciągu mam ten kwadracik do okoła vertex'a/
Hej,
Ten program spędza mi sen z powiek. Powiedzcie mi co włączyłem (i jak to do diabła wyłączyć, bo wiem że to pewnie jeden checkbox), że nie mogę poruszyć vertexem klikając na niego z włączonym Move, tylko dopiero przez symbole wektorów narzędzia do przesuwania? Nie wiem czy jasno napisałem w czym problem. Dodaję też screen, może to rozjaśni sprawę. Na prawdę czasem Max tak potrafi skomplikować życie :D
Hej,
Wyczytałem w paru tutorialach, że V-ray gryzie się trochę z materiałami typu STANDARD. Ale jak to odnosi się do Multi/Sub - Object? Jest to jakby nie było mats z grupy Standard. Ja osobiście preferuję dla jednego modelu nadać kilka ID i po prostu nanieść materiał już z V-Ray do do określonej pozycji w Multi-Sub. Czy zatem powinienem porzucić tą praktykę?
Pozdrawiam
Korzystam z maxa. A tak swoją drogą czemu co chwilę po utworzeniu nowego obiektu ktoś na tym filmie uruchamia mapping? Ustawia sobie od razu powierzchnie? Bo nie bardzo rozumiem czemu miałoby to służyć?
odświeżam, problem nadal występuje. Obejrzałem parę tutoriali i krok po kroku prześledziłem ustawienie vray Fur. Zrobiłem idealnie jak na tutku i nic. Efekt podobny.
Dziękuję, pomogło :) Jeżeli dobrze rozumiem to jeśli w obiekcie wyłącze GI to bez względu na to co będę kombinował w GI w V-ray sett to i tak nie przełoży się to na sam wygląd danego obiektu? Dobrze myślę?