Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

tarnasm

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. tarnasm odpowiedział tarnasm → na temat → Modeling
    Zaczęły mi się takie numery kiedy próbowałem ustawić snaps do vertexów...
  2. tarnasm odpowiedział tarnasm → na temat → Modeling
    Wiesz co właśnie nie. Już kiedyś miałem podobną sytuację. Przy zabawie z kamerą nie mogłem poruszyć się we wszystkich kierunkach i tu faktycznie Lock toggle był na On. Jest wyłączony i w dalszym ciągu mam ten kwadracik do okoła vertex'a/
  3. tarnasm dodał temat → w Modeling
    Hej, Ten program spędza mi sen z powiek. Powiedzcie mi co włączyłem (i jak to do diabła wyłączyć, bo wiem że to pewnie jeden checkbox), że nie mogę poruszyć vertexem klikając na niego z włączonym Move, tylko dopiero przez symbole wektorów narzędzia do przesuwania? Nie wiem czy jasno napisałem w czym problem. Dodaję też screen, może to rozjaśni sprawę. Na prawdę czasem Max tak potrafi skomplikować życie :D
  4. A jeszcze dopytam kontynuując wątek. Czy stosowanie multi-sub-a spowalnia render czy w ogóle nie wpływa na jego tempo?
  5. Hej, Wyczytałem w paru tutorialach, że V-ray gryzie się trochę z materiałami typu STANDARD. Ale jak to odnosi się do Multi/Sub - Object? Jest to jakby nie było mats z grupy Standard. Ja osobiście preferuję dla jednego modelu nadać kilka ID i po prostu nanieść materiał już z V-Ray do do określonej pozycji w Multi-Sub. Czy zatem powinienem porzucić tą praktykę? Pozdrawiam
  6. tarnasm odpowiedział tarnasm → na temat → Modeling
    Korzystam z maxa. A tak swoją drogą czemu co chwilę po utworzeniu nowego obiektu ktoś na tym filmie uruchamia mapping? Ustawia sobie od razu powierzchnie? Bo nie bardzo rozumiem czemu miałoby to służyć?
  7. tarnasm odpowiedział tarnasm → na temat → Modeling
    A co masz na myśli mówiąc blockout??
  8. Hej. Powiedzcie mi jakby wymodelować dolne partie budynku (screen niżej). Mam na myśli cegły, kanty i dachówki Pozdrawiam
  9. Ale z tego co widzę to wiele osób korzysta z v-ray fur i to nie wygląda jak paski...
  10. odświeżam, problem nadal występuje. Obejrzałem parę tutoriali i krok po kroku prześledziłem ustawienie vray Fur. Zrobiłem idealnie jak na tutku i nic. Efekt podobny.
  11. Ok, dziękuję wam za pomoc:) Do zamknięcia jak dla mnie.
  12. Dziękuję, pomogło :) Jeżeli dobrze rozumiem to jeśli w obiekcie wyłącze GI to bez względu na to co będę kombinował w GI w V-ray sett to i tak nie przełoży się to na sam wygląd danego obiektu? Dobrze myślę?
  13. Nic nie dało :/ Usunąłem całkiem mapkę reflect, gloss na 0..i nic.
  14. Ok spróbuję:) a możesz mi w skrócie opowiedzieć dlaczego overmtl?
  15. Nie ma takiej możliwości. Nie tworzyłem żadnego materiału 'standard' w scenie. A poza tym, wielokrotnie przypisywałem do obiektu mat v-ray.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.