Jump to content

tarnasm

Members
  • Content Count

    76
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

7 Neutral

About tarnasm

  • Rank
    Member

City (optional)

  • Miasto
    Brzeg
  1. Zaczęły mi się takie numery kiedy próbowałem ustawić snaps do vertexów...
  2. Wiesz co właśnie nie. Już kiedyś miałem podobną sytuację. Przy zabawie z kamerą nie mogłem poruszyć się we wszystkich kierunkach i tu faktycznie Lock toggle był na On. Jest wyłączony i w dalszym ciągu mam ten kwadracik do okoła vertex'a/
  3. Hej, Ten program spędza mi sen z powiek. Powiedzcie mi co włączyłem (i jak to do diabła wyłączyć, bo wiem że to pewnie jeden checkbox), że nie mogę poruszyć vertexem klikając na niego z włączonym Move, tylko dopiero przez symbole wektorów narzędzia do przesuwania? Nie wiem czy jasno napisałem w czym problem. Dodaję też screen, może to rozjaśni sprawę. Na prawdę czasem Max tak potrafi skomplikować życie :D
  4. A jeszcze dopytam kontynuując wątek. Czy stosowanie multi-sub-a spowalnia render czy w ogóle nie wpływa na jego tempo?
  5. Hej, Wyczytałem w paru tutorialach, że V-ray gryzie się trochę z materiałami typu STANDARD. Ale jak to odnosi się do Multi/Sub - Object? Jest to jakby nie było mats z grupy Standard. Ja osobiście preferuję dla jednego modelu nadać kilka ID i po prostu nanieść materiał już z V-Ray do do określonej pozycji w Multi-Sub. Czy zatem powinienem porzucić tą praktykę? Pozdrawiam
  6. Korzystam z maxa. A tak swoją drogą czemu co chwilę po utworzeniu nowego obiektu ktoś na tym filmie uruchamia mapping? Ustawia sobie od razu powierzchnie? Bo nie bardzo rozumiem czemu miałoby to służyć?
  7. A co masz na myśli mówiąc blockout??
  8. Hej. Powiedzcie mi jakby wymodelować dolne partie budynku (screen niżej). Mam na myśli cegły, kanty i dachówki Pozdrawiam
  9. Ale z tego co widzę to wiele osób korzysta z v-ray fur i to nie wygląda jak paski...
  10. odświeżam, problem nadal występuje. Obejrzałem parę tutoriali i krok po kroku prześledziłem ustawienie vray Fur. Zrobiłem idealnie jak na tutku i nic. Efekt podobny.
  11. Ok, dziękuję wam za pomoc:) Do zamknięcia jak dla mnie.
  12. Dziękuję, pomogło :) Jeżeli dobrze rozumiem to jeśli w obiekcie wyłącze GI to bez względu na to co będę kombinował w GI w V-ray sett to i tak nie przełoży się to na sam wygląd danego obiektu? Dobrze myślę?
  13. Nic nie dało :/ Usunąłem całkiem mapkę reflect, gloss na 0..i nic.
  14. Ok spróbuję:) a możesz mi w skrócie opowiedzieć dlaczego overmtl?
  15. Nie ma takiej możliwości. Nie tworzyłem żadnego materiału 'standard' w scenie. A poza tym, wielokrotnie przypisywałem do obiektu mat v-ray.
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy