essentium
Members-
Liczba zawartości
13 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Miasto (opcjonalne)
-
Miasto
Gdańsk
essentium's Achievements
Newbie (1/14)
14
Reputacja
-
Essentium Jarosław Banaś / www.essentium.pro Zajmujemy się tworzeniem wizualizacji architektonicznych, głównie exteriorów. Poszukujemy grafika 3D do współpracy w biurze w centrum Gdańska. Wymagania: -biegła znajomość 3ds max w zakresie modelowania -wyczucie estetyki -umiejętność odczytywania dokumentacji architektonicznych -zainteresowanie grafiką i architekturą -dążenie do samokształcenia i pogłębiania wiedzy w zakresie obsługi programów i pluginów do 3D Oferujemy pracę z młodym zespołem w wygodnym biurze w samym centrum Gdańska, możliwość rozwoju i poszerzania umiejętności . Forma zatrudnienia: współpraca w biurze w centrum Gdańska Portfolio prosimy wysyłać na adres [email protected] (skrzynka pocztowa przyjmuje załączniki do 20 MB) W treści zgłoszenia należy umieścić następującą klauzulę dotyczącą wykorzystania danych osobowych: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych niezbędnych do realizacji obecnego i przyszłych procesów rekrutacyjnych, zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97r. o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. Nr 133 poz. 883". Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi na wybrane zgłoszenia
-
www.essentium.pro Jesteśmy firmą wykonującą wizualizacje architektoniczne. Poszukujemy kandydatów do pracy zdalnej jako 3ds max modeler. SZUKAMY OSOBY, KTÓRA: - biegle zna program 3ds Max w zakresie modelowania obiektów siatkowych; - jest sumienna i terminowa; PRACA POLEGA NA: - modelowaniu budynków i wnętrz na podstawie projektów architektonicznych i zdjęć OFERUJEMY: - pracę przy ciekawych projektach; - możliwość rozwoju; Aby ułatwić aplikację zamieściliśmy na naszej stronie (pod tym adresem www.essentium.pro/praca/) przykłady tego, co dla nas istotne. Zapraszamy do wysyłania swoich zgłoszeń na adres [email protected] (temat: PRACA_imię_nazwisko, max wielkość załączników 20MB); W zgłoszeniu prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).”
-
to są skany, ale doceniam wiarę w moje możliwości :)
-
obawiam się że po jej wklejeniu naraziłbym się na komentarz typu "pani za ladą w sklepie -=wszystko za 5 zł=-" :)
-
Pełna rozdziałka tych renderów to 4000x2000, ale darowałem sobie wrzucanie ciężkich plików do neta. W sprawie "za dużo wszystkiego" jedyne co mi przychodzi do głowy jak spróbować uratować pomysł to kilkukrotnie powiększyć pomieszczenie, ale równie dobrze mógłbym zacząć nowy projekt, więc po prostu uwzględnie wasze rady w następnych prackach. Wszyscy piszecie że kolory są nie takie, byłbym wdzięczny za precyzyjniejszą wskazówkę. Może głupia prośba ale jak się samemu patrzy na swoje "dzieło" przez dłuższy czas to naprawdę ciężko o jakieś zdystansowanie. Kamień to maxowy displace, z vrayowym sobie nie radze w tym sensie że obiekt z vraydisplacementmodem mi się rozrywał i prześwitywało otoczenie, i opcja keep continuity nic nie zmieniała. Przy tworzeniu mapy displacementa częściowo wzorowałem się na metodzie z tutoriala z evermotiona. Przyznam że nie zebrałem jakiejś dużej bazy referów na których chciałem się wzorować, właściwie chciałem żeby dominującym oświetleniem były caustiki,bo dla mnie to nowość i nie zdążyły mi zbrzydnąć. Znalazłem jednego refera z zielonym szkłem, drugi obrazek to inny fragment tego samego projektu
-
dzięki za opinie. Z tego co piszecie wniosek jest jeden - moja kompozycja leży więc będę o tym pamiętać przy nowych prackach. Tutaj już nic nie poradzę bo projekt uważam za zamknięty. Z litości do mojego komputera nie będę mu kazać liczyć tych causticów jeszcze raz. Btw causticów, pierwszy raz z nich korzystałem i przyznam że jestem pod ważeniem że uwzględniły matowe perforacje antypoślizgowe na szybach. Zastanawiam się tylko jak sobie poradzić z causticami w animacji (nie dysponuję polem naftowym, wiec nie stać mnie na renderfarmę)
-
Cześć! chcę się z wami podzielić moją próbą pokazania pomieszczenia z zabawkami (dopasowanego do stereotypu brzydszej płci) soft: max i szop zapraszam do krytyki
-
PMat, myślę że Loki miał na myśli raczej to że rendery z architekturą odstającą od tej deweloperskiej bardziej ujmuje oko, tym bardziej w polskim gronie widzów, nie trudno zauważyć że niewiele polskich realizacji znajduje się w książkach traktujących o docenianej architekturze. marcin88 -> sprzęt w miarę szybki, ale na wolniejszych kompach też by poszło, tylko wolniej. Ja to renderowałem na dualXeonie @4,6ghz i 48gb ramu. Rendery leciały około 2 godzin, użycie ramu 100%
- 15 odpowiedzi
-
- osiedle
- szeregowce
-
(i 1 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Loki-> dzięki za konstruktywną krytykę już śpieszę z odpowiedziami: zieleń mojej produkcji to tylko trawa i ivy, reszta to icubowe modele (to czego dużo czyli las, krzaki przy lesie i te szuwary przy wodzie). Są też pojedyncze okazy zieleni od everów, które przyznam są bardziej foremne niż te icubowe, wydaje mi się że w tym przypadku na niekorzyść. oświetlenie wnętrz za dnia - takie były oczekiwania ivy rzeczywiście do kitu, są na prawie defaultowych ustawieniach zwłaszcza w kwestii materiału który tylko zamieniłem na vrejowy. powtarzająca się zieleń w multiscatterze - po prostu brakuje wariacji gatunku, bo we wszystkich msach ustawiłem randomowy obrót i skale. Poza tym modele tej trawy jak się okazało były za drobne i mimo że na jeden szereg tych domów przypadało 5-7 mln kopi to i tak w widokach z góry widać łysinę- nauczka na przyszłość
- 15 odpowiedzi
-
- osiedle
- szeregowce
-
(i 1 więcej)
Oznaczone tagami:
-
kondzieusz: dzięki za opinie co do jednej z uwag; nie jestem pewien czy to o co ci chodzi z poświatą to to samo co haze na horyzoncie ale i tak o tym napisze. modne/niemodne, nie wiem, rzeczywiście da się zauważyć że są okresy nasilenia stosowania jakichś tam zabiegów jak haze, dof, aberracja chromatyczna, winieta itd, a do tego też były czasy że popularne (na forach) były wizki zpod spod drzewa, z zielenią jak w dżungli, wizki w zime i pewnie parę innych. robiąc akurat te nie zastanawiałem się nad tym co może być modne, po prostu horyzont za bardzo się gryzł z podstawionym tłem wiec trochę go wypłukałem, co z reszta i tak jest bliższe naturze niż przejrzystość 100%. Wyczerpując jeszcze temat, wydaje mi się że zawsze jak pojawia się w użyciu jakaś nowa funkcja , np aberracja, to często jest stosowaa zbyt intensywnie. nie wiem czy podzielacie moje zdanie..
- 15 odpowiedzi
-
- osiedle
- szeregowce
-
(i 1 więcej)
Oznaczone tagami:
-
zgadza się - multiscatter potrafi wiele zdziałać pod warunkiem że masz dużo ramu
- 15 odpowiedzi
-
- osiedle
- szeregowce
-
(i 1 więcej)
Oznaczone tagami:
-
dzięki za komenty. w czasie gdy robiłem te wizki termin był mocno napięty wiec takie błędy o których wspomina żółty mogły mi umknąć. Pozatym były powaniejsze problemy jak np to że budynki w jakiś dziwny sposób się zimportowały z revita i plik w szczycie formy ważył ponad 4 gb, musiałem sobie darować autosejwy.
- 15 odpowiedzi
-
- osiedle
- szeregowce
-
(i 1 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Cześć Po roku zastanawiania się nad pokazać/nie pokazać postanowiłem to pierwsze. To mój debiut na forum, szkoda że nie jest "z pompą" albo "z jajem", to zwykła komercha, ale liczę na cenne wskazówki i konstruktywną krytykę. Kadry były ustalane przez klienta więc kreatywna część mojej roli ograniczała się głównie do przyozdabiania zielenią i, jak się można domyślić, renderowania. soft to max i vray, wspomagałem się też multiscatterem. Wykończone w szopie.
- 15 odpowiedzi
-
- osiedle
- szeregowce
-
(i 1 więcej)
Oznaczone tagami: