"Stąd też moje kolejne pytanie, czy lepiej jest zrobić basemesh w Mayi, przetransportować do Zbrusha czy stworzyć wszystko od podstaw w Zetce ? Żałuję tylko, iż VRay nie jest darmowy dla Mayi, gdyż wygląda dość potężnie."
To już zależy od twojej wygody równie dobrze bez tworzenia base mesha w may'i , to od razu można stworzyć kształt jaki cię interesuje w ZBrushu przy wykorzystaniu ZSphere. Następnie wykorzystać ZSketch , wytworzyć z tego adaptive skin i już potem jedziesz z dynamesha , w kolejnych etapach możesz użyć ZRemeshera by uzyskać ładną topologię.
Polecam ci zapoznać się z zaktualizowanymi filmami instruktażowymi na stronie pixologic
http://pixologic.com/zclassroom/homeroom/lesson/zbrush-introduction/
Obejrzyj każdy filmik włącznie z "An Introduction to ZBrush with Kurt Papstein" Jest tu pokazany proces wykorzystania ZSpheres wraz z ZSketch.
Pozdrawiam