Skocz do zawartości

Shotterex

Members
  • Liczba zawartości

    15
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Shotterex's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

16

Reputacja

  1. w viewporcie 3d kliknij ppm i z menu które się pojawi wybierz "simulation properties". W "Property Editor"(okienko z ustawieniami) masz kilka opcji symulacji m.in. liczbe rdzeni używanych w symulacji.
  2. "Stąd też moje kolejne pytanie, czy lepiej jest zrobić basemesh w Mayi, przetransportować do Zbrusha czy stworzyć wszystko od podstaw w Zetce ? Żałuję tylko, iż VRay nie jest darmowy dla Mayi, gdyż wygląda dość potężnie." To już zależy od twojej wygody równie dobrze bez tworzenia base mesha w may'i , to od razu można stworzyć kształt jaki cię interesuje w ZBrushu przy wykorzystaniu ZSphere. Następnie wykorzystać ZSketch , wytworzyć z tego adaptive skin i już potem jedziesz z dynamesha , w kolejnych etapach możesz użyć ZRemeshera by uzyskać ładną topologię. Polecam ci zapoznać się z zaktualizowanymi filmami instruktażowymi na stronie pixologic http://pixologic.com/zclassroom/homeroom/lesson/zbrush-introduction/ Obejrzyj każdy filmik włącznie z "An Introduction to ZBrush with Kurt Papstein" Jest tu pokazany proces wykorzystania ZSpheres wraz z ZSketch. Pozdrawiam
  3. Ekspertem nie jestem ale mam nadzieję że cię jakoś nakieruję :D 1. Co do software to nie musisz używać May'i czy 3ds max równie dobrze wystarczy darmowy Blender. Wszystko zależy od twojego skilla. Przetestuj kilka programów i sam zobacz który najbardziej przypadnie ci do gustu. Nie kieruj się tym że ktoś używa jakiegoś programu i stworzył jakiś super mega model ,to i ty musisz go używać . Do sculptingu to Zbrush albo Mudbox to te najbardziej popularne ale możesz używać też 3d coat, poza tym to w blenderze też chyba jest narzędzie do sculptingu. 2.jak chcesz zachować czysta siatkę to rzeźb na niskim subdiv aby uzyskać ładną formę, z czasem, jak chcesz zwiększyć detal to wtedy dodawaj kolejne poziomy. Jeśli chodzi o modele niskopolygonowe z detalem to poczytaj sobie o Normal mapach które wypala się z modelu high-poly do low-poly. 3. nie do końca rozumiem. Ale najlepiej rzeźbić na modelu z siatką gdzie występują same kwadraciki(jeżeli o to ci chodzi). Skup się na razie na bryle nie na detalu i poznaj soft. Edit: Trochę się spóźniłem ale cóż, może się przyda.
  4. no no, całkiem nieźle
  5. Dzięki Lee Postanowiłem w wolnej chwili zrobić taki mały cloth test z extract
  6. Witam Postanowiłem założyć ten temat by wrzucać moje postępy w Zbrushu. Na początek anatomia. Powoli już traciłem nadzieję że uda mi się wydłubać chociaż ciało ale przebrnąłem przez to , niedługo popracuje nad głową. Potrzebuję trochę krytyki żeby się wziąć do roboty ,proszę też o jakieś wskazówki jeśli chodzi o proporcje i samą anatomię.
  7. Niezły Gandalf Quentin coś ode mnie
  8. Mała pomoc co do refek, myślę że się wszystkim przyda pod filmem jest link do programu
  9. Siema wszystkim Dość długo śledzę ten wątek i postanowiłem że w końcu coś wrzucę . Na początek zaczynam naukę anatomii i takie coś mi wyszło. Główkę, stopy i dłonie spróbuje dorobić. Proszę o jakieś wskazówki jeśli chodzi o anatomie i proporcje. Niezłe sculpty
  10. Shotterex

    ZBRUSH - kącik porad

    dzięki wielkie
  11. Shotterex

    ZBRUSH - kącik porad

    Witam. Potrzebuje pomocy(słaba jakość nakładanych textur przez spotlight)
  12. Shotterex

    Pomocy! PC Maya v 2011

    To możesz mi powiedzieć czy mogę kupić do tej płyty głównej kartę Nvidii? Gigabyte GA-MA74GMT-S2 http://www.komputronik.pl/index.php/product/106957/Sprzet_komputerowy/Podzespoly_PC/Gigabyte_GA_MA74GMT_S2.html Zasugerowałem się podpowiedziami kolegów(najwidoczniej niepotrzebnie) co do doboru karty graficznej a płyty głównej i wyszło że do mojej nadaje się jedynie ATI. Tak więc proszę o pomoc.
  13. Shotterex

    Pomocy! PC Maya v 2011

    Jeden problem , mam chipset AMD i mogę sobie pozwolić jedynie na ATI. tak czy inaczej muszę poszukać jakiejś karty. THx
  14. Shotterex

    Pomocy! PC Maya v 2011

    Najprawdopodobniej chodzi o kartę akurat mam ati. Musze kupić lepsza. Dzięki za pomoc A masz jakiś pomysł na kartę ati tak do 500zł ,do obróbki grafy?
  15. Podczas wykonywania najprostszych czynności jak utworzenie sześcianu itp. po jakiś 2 minutach coś się psuje i zamiast ciemnego tła mam jasne a co z tym idzie znikają figury i raczej z modelowania nici.:( Daje screen przed problemem: A teraz problem: i jak widać figura znika jak przeciągnę i zaznaczę ekran to widać linie ale zaraz znów znika. Proszę o pomoc Z góry dzięki.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności