- Scena 3d: drewniana podłoga - brak bumpa i rozmazanie
-
Scena 3d: drewniana podłoga - brak bumpa i rozmazanie
tak, wiem, autocada mam opanowanego, nawet dziergam projekty dla leniwych studenciaków ;) Nałożyłam Twój materiał, kombinowałam z różnymi ustawieniami, najlepszy efekt jaki udało mi się osiągnąć to: Twój materiał jest za ciemny do tej sceny i mało widać, ale jak na mój gust już nie rozmazuje. Więc to ja mam coś źle w mapie displ. No i wyszło przy okazji że chyba źle jest ustawione światło (?) bo są takie refleksy brzydkie na podłodze... Chyba, że bym całkiem usunęła glossines ale wtedy będzie taki matowy...
-
spline, weld - jak połączyć 3 vertexy
Widziałam minifolio. cudo :))
- Scena 3d: drewniana podłoga - brak bumpa i rozmazanie
-
spline, weld - jak połączyć 3 vertexy
Jeśli zrobię przyciąganie, nałożę sweepa, to prosty sweep typu pipe czy teownik/ dwuceownik wychodzą. Jednak przy jakimś innym (sama coś nabazgroliłam) wychodzi już tak: Jeśli więc chcę stworzyć odgałęzienia, to w takim razie jak to zrobić, jeśli sweep tu wariuje?
- Scena 3d: drewniana podłoga - brak bumpa i rozmazanie
- Scena 3d: drewniana podłoga - brak bumpa i rozmazanie
-
spline, weld - jak połączyć 3 vertexy
Sytuacja wygląda następująco: Pytanie: jak połączyć 3 vertex kiedy dwa pierwsze zostały połączone? Weldem się nie da. Obiekt jest splinem. Wiem, że w meshu są do tego narzędzia, jednak jak spline przekształce do mesha to go nie widać. Potem mam zamiar na spline nałożyć modyfikator sweep. Dziękuję :)
-
Dom jednorodzinny
Tak, jeszcze dużo do nauczenia przede mną w maxie.. :) Mówisz o splajnie a potem weld vertices by się podociągały?
-
Dom jednorodzinny
życzę Ci byś nie musiał na takich pracować... ;) Ja ostatnio potrzebowałam coś z jakiegoś projektu, przez godzinę zastanawiałam się nad jednym detalem co projektant miał na myśli... ;)
-
Projekt wnętrza domu
Wyspa w kuchni to doskonałe miejsce, a dodatkowo wyposażona w stołki na pewno będzie sprzyjała integracji rodziny :> Widać, że nie gotujesz :)
-
Dom jednorodzinny
Ojej, skąd Ty wziąłeś taki projekt :) s_vimes niestety często tak jest, że projekt w cadzie rzadko nadaje się do obróbki w maxie... Często architekci nie wiedzą co to F8, dlatego wszystkie linie są krzywe, nie podociągane. Poza tym często się nadpisuje wymiary, zamiast przedłużać/skracać linie i nie ma korelacji pomiędzy długościami linii a napisanymi wymiarami, co sam zauważyłeś. Wymiary drzwi podawane są w świetle, a okien - wymiary zewnętrzne ościeżnicy
- Scena 3d: drewniana podłoga - brak bumpa i rozmazanie
-
Dom ze szkła
W tropikalnym też raczej nie ;) Wygląda to na konstrukcję stalową, z przeszkleniami zamontowanymi na stałe - fakt, w naszym klimacie by się to nie sprawdziło. Ale jak twierdzi autor - chodziło o efekt, i cel został osiągnięty... Chciałabym być na takim poziomie zaawansowania, bomba :)
-
Scena 3d: drewniana podłoga - brak bumpa i rozmazanie
To, że mam źle przygotowany bump i displace jest wysoce prawdopodobne, ponieważ nie do końca wiem, jak to się robi. CHcę tylko pokazać, że na innym ujęciu (poza dziwną falą na lewej desce) podłoga wydaje się być ok. Jedynie z bliska się rozmazuje, z pewnego kąta kamery. I przy okazji, zna ktoś ciekawszy sposób na zrobienie dywanika włochatego niż displacement? Czy po prostu mam tu zły disp i trzeba trochę pogrubić ziarno (?) Bump i disp do drewna (jak tak teraz na to patrzę to faktycznie zły ten disp, znacie dobry tutorial do tego?)
ladypoison
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta