ladypoison
Members-
Liczba zawartości
34 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Miasto (opcjonalne)
-
Miasto
Wrocław
ladypoison's Achievements
Newbie (1/14)
17
Reputacja
-
Scena 3d: drewniana podłoga - brak bumpa i rozmazanie
ladypoison odpowiedział ladypoison → na temat → Work in progress (WIP)
OK, teraz mam pracę do wykonania, w weekend nie siadam do kompa, na poniedziałek wszystko przygotuję, dzięki wielkie za opiekę nade mną i tą moją nieszczęsną podłogą hehe ;) -
Scena 3d: drewniana podłoga - brak bumpa i rozmazanie
ladypoison odpowiedział ladypoison → na temat → Work in progress (WIP)
tak, wiem, autocada mam opanowanego, nawet dziergam projekty dla leniwych studenciaków ;) Nałożyłam Twój materiał, kombinowałam z różnymi ustawieniami, najlepszy efekt jaki udało mi się osiągnąć to: Twój materiał jest za ciemny do tej sceny i mało widać, ale jak na mój gust już nie rozmazuje. Więc to ja mam coś źle w mapie displ. No i wyszło przy okazji że chyba źle jest ustawione światło (?) bo są takie refleksy brzydkie na podłodze... Chyba, że bym całkiem usunęła glossines ale wtedy będzie taki matowy... -
Widziałam minifolio. cudo :))
-
Scena 3d: drewniana podłoga - brak bumpa i rozmazanie
ladypoison odpowiedział ladypoison → na temat → Work in progress (WIP)
nie sugerowałam tego że mnie namawiasz... :) nie będę pracować w maxie zawodowo, bynajmniej nie będzie to móje główne zajęcie. będę konstruktorem. :) -
Jeśli zrobię przyciąganie, nałożę sweepa, to prosty sweep typu pipe czy teownik/ dwuceownik wychodzą. Jednak przy jakimś innym (sama coś nabazgroliłam) wychodzi już tak: Jeśli więc chcę stworzyć odgałęzienia, to w takim razie jak to zrobić, jeśli sweep tu wariuje?
-
Scena 3d: drewniana podłoga - brak bumpa i rozmazanie
ladypoison odpowiedział ladypoison → na temat → Work in progress (WIP)
OK, dzięki chłopaki :) zaraz wrzucę to do maxa Pracuję na legalnym software, nie mam jeszcze środków na v-raya, robię to bardziej z chęci rozwijania swoich umiejętności.. -
Scena 3d: drewniana podłoga - brak bumpa i rozmazanie
ladypoison odpowiedział ladypoison → na temat → Work in progress (WIP)
Próbowałam zastosować tę samą mapę, też nie działa :/ Swoją drogą się zastanawiałam po co dwie osobne mapy jak zasada działania jest podobna. -
Sytuacja wygląda następująco: Pytanie: jak połączyć 3 vertex kiedy dwa pierwsze zostały połączone? Weldem się nie da. Obiekt jest splinem. Wiem, że w meshu są do tego narzędzia, jednak jak spline przekształce do mesha to go nie widać. Potem mam zamiar na spline nałożyć modyfikator sweep. Dziękuję :)
-
Tak, jeszcze dużo do nauczenia przede mną w maxie.. :) Mówisz o splajnie a potem weld vertices by się podociągały?
-
życzę Ci byś nie musiał na takich pracować... ;) Ja ostatnio potrzebowałam coś z jakiegoś projektu, przez godzinę zastanawiałam się nad jednym detalem co projektant miał na myśli... ;)
-
Wyspa w kuchni to doskonałe miejsce, a dodatkowo wyposażona w stołki na pewno będzie sprzyjała integracji rodziny :> Widać, że nie gotujesz :)
-
Ojej, skąd Ty wziąłeś taki projekt :) s_vimes niestety często tak jest, że projekt w cadzie rzadko nadaje się do obróbki w maxie... Często architekci nie wiedzą co to F8, dlatego wszystkie linie są krzywe, nie podociągane. Poza tym często się nadpisuje wymiary, zamiast przedłużać/skracać linie i nie ma korelacji pomiędzy długościami linii a napisanymi wymiarami, co sam zauważyłeś. Wymiary drzwi podawane są w świetle, a okien - wymiary zewnętrzne ościeżnicy
-
Scena 3d: drewniana podłoga - brak bumpa i rozmazanie
ladypoison odpowiedział ladypoison → na temat → Work in progress (WIP)
Zrobiłam nowy displacement: Niestety nie wychodzi, kombinowałam także z ilością bump i disp i nic. Wydaje mi się, że to zwyczajnie wina mapy diffuse, która jest po prostu w zbyt małej rozdzielczości (1800x1400) -
W tropikalnym też raczej nie ;) Wygląda to na konstrukcję stalową, z przeszkleniami zamontowanymi na stałe - fakt, w naszym klimacie by się to nie sprawdziło. Ale jak twierdzi autor - chodziło o efekt, i cel został osiągnięty... Chciałabym być na takim poziomie zaawansowania, bomba :)
-
Scena 3d: drewniana podłoga - brak bumpa i rozmazanie
ladypoison odpowiedział ladypoison → na temat → Work in progress (WIP)
To, że mam źle przygotowany bump i displace jest wysoce prawdopodobne, ponieważ nie do końca wiem, jak to się robi. CHcę tylko pokazać, że na innym ujęciu (poza dziwną falą na lewej desce) podłoga wydaje się być ok. Jedynie z bliska się rozmazuje, z pewnego kąta kamery. I przy okazji, zna ktoś ciekawszy sposób na zrobienie dywanika włochatego niż displacement? Czy po prostu mam tu zły disp i trzeba trochę pogrubić ziarno (?) Bump i disp do drewna (jak tak teraz na to patrzę to faktycznie zły ten disp, znacie dobry tutorial do tego?)