Hej, przyjrzałem się temu z bliska jest kilka powodów dlaczego się tak dzieje, generalnie wszystko zależny od siatki 9prawdopodobnie stwierdzam oczywista oczywistość), ale do rzeczy:
-zwiększyłem divide na level 5 -dalej jest brud spowodowany "pikselizacja" maski na powierzchni bryły, jak dam blurMask to tracę ostre krawędzie,
-próbowałem też "ciąć" na biegunach kuli czyli u zbiegu siatki i później wyciągać walec wygląda to lepiej ale chyba tu nie o to chodzi, robilem tez remesh przy res 320 i później projectAll model wygląda jak by ktoś przeżuł i później wypluł cały pomięty,
-próbowałem tez importować zrobiony podobny model w Rhino z pliku "obj" pozamalymi brudamy w stylu np. brakowalo kawalka powierzchni wygladało ok ale po divide model tak jakby implodował nie wiem moze trzeba najpierw zrobić remash a później divide, nie kumam, poza tym po takim impecie siatka to jeden miszmasz
Generalnie nie potrafię uzyskać ostrych, gładkich krawędzi wyciągając coś z maski lub tez importując i zwiększając divide nie tracąc geometrii bryły
Będę wdzięczy za jakiekolwiek konstruktywne wskazówki.Pzdro.
P.S. Jak znaleźć środek bryły zakładając maskę ?