Dzięki za komentarze. Co do ilości, kształtu, rozłożenia krople zawsze można było by to lepiej zrobić, mimo to osiągnięty wówczas efekt podobał mi się więc nic dalej nie robiłem z tymi kroplami. Krople utworzyłem systemem cząsteczkowym PF a potem dodałem do nich obiekt blobmesh. Puszka posłużyła za deflektor.
Pozdrawiam :)
Cześć, tym razem scena w innym klimacie - Wyspa Skarbów. Testowałem 3ds max pod względem tworzenia enviro bez żadnych pluginów. Ogólnie teren stworzony przy pomocy modyfikatora displace a tekstura z użyciem shadera landscape.
Pozdrawiam
Update: [ Wedle sugestii MiRi dodałem mgłę na wodzie]
Dzięki za komentarze! Jeśli chodzi o ujęcie/położenie kamery właśnie chciałem żeby to tak wyglądało, monolitycznie. Oczywiście jest to odczucie subiektywne i na 100% można by było pójść nieco inną drogą dodać coś więcej do sceny.
Pozdrawiam
Cześć,
Osobiście najbardziej podobają mi się dwie pierwsze propozycje, czyli wizualizacja żaluzji drewnianej oraz aluminiowej. Mają fajną kompozycję, widoczna spirala. Jeśli chodzi o typografie to bym nad nią jeszcze popracował. Podsumowując podoba mi się.
Pozdrawiam
Witam!
Tym razem pokusiłem się o projekt lubianego przez większość z nas energy drinku. (Nie szukać na sklepowych półkach, produkt nie istnieje).
Ps. Chce ktoś kupić? Haha
Pozdrawiam
Kolejna próba osiągnięcie jak najbardziej fotorealistycznego ujęcia. Tym razem przedstawiam dwa ujęcia: dzienne oraz nocne. Jak się wam to podoba, w jaki sposób można by to ulepszyć.
Pozdrawiam