mam takie glupie pytanie jescze
czy physx jest dolaczany do 3ds max 2012 design?
mam preview takich rzeczy jak cloth modifier czy RayFire, ktore chyba korzystaja z Physx'a, a nie instalowalem nic...
co to znaczy "przełączyć się na opcję scale keys"?
nie znam tego sposobu i nie bardzo wiem co to ten scale keys, wytlumaczysz?
ja znam sposob:
1. klikamy na timeline (tam gdzie sa nasze keys'y) prawym kl. myszki
2. wybieramy Configure ->Show Selection Range
3. tera kopiujemy nasze klucze (keys'y) (lub nie, jezeli chcemy tylko odwrocic animacje)
4. zaznaczamy te skopiowane klucze
5. przeciagamy poczatek (bialy kwadracik chyba) tego slajdera pod kluczami tak zeby bylo -100%
moza tez ustawic inna wartosc i mamy w prosty sposob slow motion albo quick motion bez przestawiania pojedynczych klatek
Hej,
uzywam 3ds max design 2012 i RayFire 1.55
robie juz drugi tutorial z RayFire z YT i mam caly czas ten sam problem
postepuje dokladnie tak jak na filmiku lecz geometria porusza sie zawsze w ten sam sposob, niezaleznie od tego jaka wartosc ustawie w polu 'strenght' PBomby
sprawdzilem, ze napewno geometria reaguje wogole na PBombe (ustawiajac tylko ja w ustawieniach Physx RayFire'a)
po ustawieniu strenghta PBomby na 0 nic sie nie dzieje (nie ma odrzutu)
probowalem tez 'strenght multiplier'a' w ustawieniach RayFire
jedynie jak ustawie na 0 to geometria sie nie rusza, po ustawieniu na 1 czy 100 - bez roznicy dla rozrzutu (caly czas taki sam delikatny rozrzut)
mial ktos moze podobny problem?
rzeczywiscie nie napisalem jaki to program ;)
przeszukalem drugi raz skroty klawiszowe i znalazlem, ze pod litere 'Q' przypisany jest 'smart select' a troche wyzej jest nieprzypisany do niczego 'select object'.
Zamienilem jedno z drugim i juz nie przeskakuje.
Dzieki za pomoc ;)
Wam to przeskakiwanie nie przeszkadza?
jak w temacie, jak i czy wogole da sie wylaczyc to przeskakiwanie Selection Regionu przy naciskaniu kilka razy klawisza 'Q'
(to jak sie zmienia z boxa, na circural, spray itp)
bo mi to strasznie przeszkadza ;)
wpisz sobie w googlach
3D-Palace – Architecture in 3DS Max Visualisation Set 1-DVD1
koles robi plan swojego mieszkania od scian (set1) po meble (set2) i rendering z materialami (set3) z pliku dwg
nie wiem o co Ci chodzi dokladnie, ale jak nie roviles w maxie to moze:
import dwg, extrude,convertujesz do editable poly, zaznaczasz dwa edge i robisz connecta, wtedy masz pewnosc ze linie sa rowno
tak, tez kiedys mialem cos takiego jak robileb czaszke
bridgowalem edge i przy probie przemieszczenia vertexa czy subdividowania sie wykrecalo wszystko
chyba polygony byly zflipowane, probowalem odflipowac ale latwiej mi bylo usanac je i zrobic od nowa