Skocz do zawartości

LukiBear

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Mam problem z marmoset viewer. Nie wiem dlaczego model wygląda inaczej w marmoset viewer niż w marmoset toolbag. Mam tak na różnych, prostych modelach. Bardzo proszę o pomoc. Model w mt2: [ATTACH=CONFIG]101238[/ATTACH] Model w mv: [ATTACH=CONFIG]101237[/ATTACH]
  2. LukiBear odpowiedział LukiBear → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Głowa z detalem. [ATTACH=CONFIG]99487[/ATTACH]
  3. LukiBear odpowiedział LukiBear → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Cały facet [ATTACH=CONFIG]99386[/ATTACH]
  4. LukiBear odpowiedział LukiBear → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Ręka + dłoń [ATTACH=CONFIG]99378[/ATTACH]
  5. LukiBear odpowiedział LukiBear → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Noga [ATTACH=CONFIG]99368[/ATTACH]
  6. LukiBear odpowiedział LukiBear → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Ręka, na razie bez dłoni. [ATTACH=CONFIG]99360[/ATTACH]
  7. LukiBear odpowiedział LukiBear → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Poprawiłem mięsień naramienny. Myślę, że jeszcze można coś przy nim poprawić, ale nie wiem co. [ATTACH=CONFIG]99358[/ATTACH]
  8. LukiBear odpowiedział LukiBear → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Kolejna próba [ATTACH=CONFIG]99356[/ATTACH]
  9. LukiBear odpowiedział LukiBear → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Nauka anatomii. Na początek tors męski. Komentarze i wskazówki co do poprawy mile widziane. [ATTACH=CONFIG]99105[/ATTACH]
  10. LukiBear dodał odpowiedź w temacie → w Work in progress (WIP)
    Witam, Po miesiącach nauki Zbrusha przyszedł czas na jakiś poważniejszy projekt. Zainspirowany twórczością mojego idola z Naughty Dog, Franka Tzenga postanowiłem poćwiczyć podobizny. Tym samym zakładam teczkę, w której będę umieszczał swoje większe prace oraz ćwiczenia z anatomii. Podczas pracy nie obyło się bez problemów. Głównie z wymodelowaniem bazy. Myślę,że siatka pod oczami jest za rzadka, ponieważ przy robieniu zmarszczek brushem dam_standard bardzo mi ząbkowało. Render z ZBrusha. Komentarze oraz wskazówki co poprawić,bo na pewno jest tego sporo mile widziane. P.S. Sean Bean jakby ktoś nie poznał :) Baza [ATTACH=CONFIG]99015[/ATTACH] Sean Bean [ATTACH=CONFIG]99016[/ATTACH]
  11. LukiBear odpowiedział LukiBear → na odpowiedź w temacie → ZBrush
    Czyli takie zachowanie zbrusha jest normalne? A może ma to jakiś związek z tym, że od kilku dni pracuję na jednym projekcie? Projekt ZPR, nie subtool, który już trochę waży. Prawie 2 gb. Zrobiłem tak jak napisałeś. Przybyło prawie 10 GB. Co do punktu 4, to mogę max 4 GB ramu ustawić. Pracując na „Z” i photoshopie + inne softy to tak ok 8 GB ramu mi zostaje. Scratch Disk nadal rośnie, jednak teraz minie więcej czasu zanim będę musiał zresetować zbrusha.
  12. LukiBear dodał odpowiedź w temacie → w ZBrush
    Mam problem z Scratch Disk w Zbrush 4r7 x64. Bardzo szybko rośnie wartość Scratch Disk wyświetlana na górnym pasku. Sięga nawet do 35000. Wraz ze wzrostem tej wartości znika ilość wolnej pamięci na dysku twardym, aż zostanie kilka mega na C. Projekt nie jest jakiś wymagający, ma 14 mil poly. Dwa SubToolsy Nigdy nie miałem z tym problemu, a miałem mniej ramu. Obecnie mam 16 GB RAM. Wolnego miejsca na dysku C mam ok 18 GB, które w ciągu kilkudziesięciu minut maleje praktycznie do kilku MB. Na tym górnym pasku wyświetla się też Free Mem. Jego wartość jest ok 9 GB. Wiem, że można zmienić miejsce zapisu plików na inną partycję, ale to nie rozwiąże tego problemu. Proszę o pomoc, jakąś wskazówkę. Może gdzieś się coś ustawia w opcjach.
  13. LukiBear odpowiedział Miłosz3ds → na odpowiedź w temacie → Aktualności (mam newsa)
    Też mam i7 2600k podkręconego na 4,5 Ghz i 16 GB ramu i mam max 70M poly.
  14. LukiBear odpowiedział LukiBear → na odpowiedź w temacie → Modeling
    Nie. To nie to.
  15. LukiBear dodał odpowiedź w temacie → w Modeling
    Witam, Mam problem z cofaniem czynności przy pomocy skrótu ctrl + Z. Nie chodzi o zmianę klawiatury. Cofanie poleceniem undo działa normalnie. Nigdy nie miałem tego problemu. Modeluje sobie zombiaka. Bazę mam z programu makehuman. Ubranka z Marvelous Designer. Wszystko było fajnie do pewnego czasu, kiedy to skrót przestał działać. Dzieje się to losowo. Pracuję sobie na jednym subtolu, ctrl+z działa i nagle czary mary ctrl+z nie działa. Przełączam się na inny subtol, skrót działa z jeden raz i znowu przestaje działać. Zauważyłem, że ten problem mam tylko w tym projekcie. Nie jest jakiś wielki. Łącznie 19 mln poly i 9 subtools. Nie wiem, czy to jest z tym związane ale info co się wyświetla po najechani na obrazek subtoola ile jest poly mam na czerwono/różowo. Proszę o pomoc, gdyż zostało mi jeszcze trochę do zrobienia, a nawet mi się podobają dotychczasowe wypociny (jestem początkujący :) ) ZBrush 4R6 Przywracanie domyślnych ustawień nie pomaga.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności