Skocz do zawartości

engineer

Members
  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

engineer's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. engineer

    MoBu problem

    Dzizas... wszystko się zawiesza, nie wiem czy mam za słabego kompa, czy ten model jest nie do ogarnięcia... Wysłałem Ci PM hrydek, nie mam jej w wysłanych więc nie wiem czy w ogóle doszła do Ciebie?
  2. engineer

    MoBu problem

    OK, jednak klops z tym mobu... nie wiem, czy to normalne ale model wczytuje się kilkadziesiąt minut... Nie mogę znaleźć żadnych konkretnych tutków do maxa, może ktoś potrafi chociaż wypunktować w miarę szczegółowo jak zamodelować ruch gotowego już modelu w 3ds, wykorzystując pilki bvh?
  3. engineer

    MoBu problem

    Udało mi się wczytać model do mobu, trwało to na moim dellu m4500 chyba z30-40 min, ale poszło ;) Problem tylko, że ten szkielet jest ooogromny... Muszę go jakoś przeskalować, ale w maxie też spróbuję to zrobić, zobaczymy gdzie łatwiej? ;) Dzięki za pomoc!
  4. engineer

    MoBu problem

    Taki pipeline jest niezbędny żebym mógł wykorzystać plik złożenia z solidworks ;) Nie wiem w czym jest prościej? Jestem inżynierem mechanikiem, a nie grafikiem. Pracowałem na programach CAD (Solid, Catia, Inventor, Rhino), a nie na graficznych typu max czy mobu. Promotor polecił do modelowania ruchu mobu, więc próbuję go wykorzystać. Mesh mam minimalny jaki dało się wygenerować w rhino (plik z ok 400mb zjechał na 14). Syfów żadnych nie powinno być, bo do czystej sceny wrzucam wygenerowany bez problemów model. Generalnie muszę tylko połączyć model z plikami z MC, wystarczy że zrobię to z jednym plikiem i opiszę procedurę jak do tego doszedłem ;) Sęk w tym, że nie mam zielonego pojęcia co to są te look aty i jak wrzucić pliki bvh do maxa? Z tymi fbxami, to rozumiem, że wykorzystywać różne przy generowaniu pliku fbx z eds? Czy może jakoś w mobu też się wybiera różne fbx?
  5. Witam, Mam studencką wersję MoBu 2011 x64. Muszę do niej wrzucić model (szkielet kończyny dolnej człowieka) i zamodelować ruch (dane z Motion Capture). Mam problem z importem modelu szkieletu do MoBu. Został on stworzony w dość specyficzny sposób, ponieważ: najpierw skanowałem kości (inżynieria odwrotna), później tworzyłem powierzchnie parametryczne (w GeoMagic), następnie składałem wszystko w SolidWorksie, później zapisałem jako IGS, następnie w Rhino wygenerowałem z tego IGSa model w formacie 3ds, no i tutaj zaczynają się schody... Nie mogę tego modelu w *.3ds zaimportować do mobu. Próbowałem też z niego wygenerować plik fbx w 3ds max, z czym nie było problemu, ale podczas importu tego pliku w mobu, gdzieś w połowie, wszystko się zawiesza... Może domyślacie się gdzie popełniam błąd i dlaczego to nie chce działać?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności