Taki pipeline jest niezbędny żebym mógł wykorzystać plik złożenia z solidworks ;)
Nie wiem w czym jest prościej?
Jestem inżynierem mechanikiem, a nie grafikiem. Pracowałem na programach CAD (Solid, Catia, Inventor, Rhino), a nie na graficznych typu max czy mobu.
Promotor polecił do modelowania ruchu mobu, więc próbuję go wykorzystać.
Mesh mam minimalny jaki dało się wygenerować w rhino (plik z ok 400mb zjechał na 14). Syfów żadnych nie powinno być, bo do czystej sceny wrzucam wygenerowany bez problemów model.
Generalnie muszę tylko połączyć model z plikami z MC, wystarczy że zrobię to z jednym plikiem i opiszę procedurę jak do tego doszedłem ;)
Sęk w tym, że nie mam zielonego pojęcia co to są te look aty i jak wrzucić pliki bvh do maxa?
Z tymi fbxami, to rozumiem, że wykorzystywać różne przy generowaniu pliku fbx z eds? Czy może jakoś w mobu też się wybiera różne fbx?