Skocz do zawartości

Gowron

Members
  • Liczba zawartości

    26
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Chorzów

Gowron's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. uczyłem się kilku narzędzi choć przyznam, ze nie wszystkich. To jutro pooglądam tutoriale o poly i później zabiorę się za samochód tak chyba rzeczywiście będzie mi łatwiej coś zrobić a znasz/znacie może jakieś dobre tutoriale o polymodelingu?
  2. ;P Mówiąc sam mam na myśli nie robić krok w krok tego samego co na filmiku lub co jest napisane. Robię model sam a pytam się was - doświadczonych dla upewnienia czy dobrze robię. Gdybym stworzył cały model i nie spytałbym się was, a byłby on zły to żył i tworzył bym w przekonaniu, że robię to dobrze kiedy tak nie jest. Dlatego jeśli się was pytam to dlatego aby po prostu dowiedzieć się czy dobrze robię. Mam nadzieje, że wytłumaczyłem :)
  3. przems - Wiem, że jeśli zabiera się do takiego modelowania to trzeba to robić z czystej przyjemności, ale chciałbym ten model skończyć dla sprawdzianu czy umiem sam, bez tutków stworzyć model samochodu. :)
  4. Teraz jest ok? Pytam się bo nie chce robić 4 godziny żeby się okazało, że trzeba zacząć od nowa. http://imageshack.us/photo/my-images/855/unledriv.png/
  5. Dalsze postępy nad modelem( poprawiłem ta siatkę na końcu drzwi jak mówiłeś M_Bachu): http://imageshack.us/photo/my-images/18/max3d1.png/ http://imageshack.us/photo/my-images/6/max3d2.png/
  6. Witam. Dopiero zaczynam z grafiką 3D i mam pytanie związane z modelem samochodu. I chciałbym sie was spytać czy dobrze jak narazie tworzę ten model. Wygląda on tak (zdjęcie na dole. Jest takie małe ponieważ ograniczało mnie te 140kb) Używałem tutaj extrude, przesuwanie vertexów i cut
  7. Gowron

    Czy warto zaczynać?

    Wiem, że wątek odbiega trochę już od tematu ale ile mniej więcej trzeba się uczyć aby stworzyć model samochodu?
  8. Gowron

    Czy warto zaczynać?

    Nie zamierzam siedzieć całymi dniami i nocami przed komputerem więc bez obaw :) Zainteresowałem się grafiką 3D i spodobało mi się to i jak na razie robię to tylko dlatego, że lubię to robić. Przy maxie niecodziennie bo czasami mam przerwę po 6 dni ale uczę się po jakieś 2-3 godziny tak więc jak dla mnie to nie za dużo ;)
  9. Gowron

    Czy warto zaczynać?

    A tak właściwie to aby stworzyć np. postać czy potwora to trzeba korzystać z Maxa i Zbrusha? Czy Zbrush jest to tylko dla ułatwienia?
  10. Gowron

    Czy warto zaczynać?

    Ale to jak wyczytałem z nazwy jest do renderowania?
  11. Gowron

    Czy warto zaczynać?

    haha bardzo mnie Nezumi rozśmieszyło ostatnie twoje zdanie. No cóż, na maxa mnie narazie nie stać, bo raczej w tym wieku nie zdobędę 20tys ;) Blendera również mam ale zanim bym się nauczył jego obsługi to miałbym z 80lat :) Co do angielskiego to wiem, że jest on ważny bo chyba nie ma żadnego programu graficznego po polsku. Dlatego za niedługo będę zapisany na jakiś kurs. Podejrzewam, że będzie to trochę po rozpoczęciu roku szkolnego. Ogólnie dzięki za ten cały twój post pomogłeś mi ;) Pawelkos a myślałem, że graficy i inny z informatyki zarabiają najwięcej
  12. Gowron

    Czy warto zaczynać?

    jak narazie robię w 3Ds Max. Mayi( jeśli sie pomyliłem przy nazwie to sorry) akurat jakoś nie polubiłem Z modo i z xsi nigdy nie miałem do czynienia Wiem tylko to, że xsi również jest od Autodesk Martwi mnie tylko to, że większość prac jakie tu widziałem używają 3Ds Max czy tam mayi oraz zbrusha. Zbrusha co prawda mam ale jakoś za ciężki jest :)
  13. dzięki :)
  14. jeśli ci pomogłem to uprzejmie prosze o kliknięcie serca pod moim nickiem :D
  15. zaznaczasz polygony ktore chcesz aby pokrył dany materiał i w rubryce Material w polu Set ID wpisz np. 1 Później zaznacz polygony na które chcesz nanieść inny materiał i w tej samej rubryce w Set ID wpisz np. 2 Następnie w material editor ustawiasz multi/sub object w set number ustawiasz 2 (liczba jest zależna ile materiałów chcesz nanieść) i dodajesz materiały Mam nadzieje, że wytłumaczyłem :D
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności