-
RealFlow,problem z wyświetlaniem interfejsu.Linux x64
Witam nie moglem znaleść odpowiedniego działu dla problemu,myśle że tu chyba jest najbliżej tematu. Otóż mam Realflow 2013x64 na linux i po uruchomieniu mam taki oto zgryz: program nie wczytuje mi ikon z powodu konfliktu wersji biblioteki libpng.Dziwna sprawa bo szuka libpng-1.5 którą posiadam w systemie: tuxuser wert # emerge libpng -pv [ebuild R ] media-libs/libpng-1.5.17-r1 USE="apng static-libs (-neon)" 0 kB na chwile obecną stoję w miejscu bo nie wiem jak zmusić linux do wczytania tych nieszczęsnych ikon z folderu z programem.Myślalem że tworząc LDPATH da radę,ale to chyba bardziej polecenia dla /lib. ma ktoś jakiś pomysł?
-
Dodanie animacji rąk do zriggowanego modelu
Witam Wiem,że takie cos to tylko w erze,ale zastanawiam sie czy jest jakis myk na dodanie tylko ruchu rąk i czy to wogole mozliwe.Mam kilka modeli ktore robią za tłum ale wygląda to jak przemieszczanie sie zombie.Przydaloby sie by wykonywali jakieś malo skomplikowane ruchy,bez ruchu palcy,jakichs gestów etc,etc... i stąd te pytanie. Przy okazji,jak zmniejszyc model wraz z bones? max 2011 x64
-
Nieporządane wartości w timeline między kluczami
zwróc uwagę na drugi screen,chodzi o skalę i rotację obiektu.jesli na pierwszym screenie klucz nr 1 i klucz numer 2 maja taką samą skale i rotację to jak to mozliwe że między tymi kluczami skala i rotacja zmieniają się? w pierwotnej wersji określilem skalę i ustawilem klucz: 1-szy klucz na timeline 0,skala - 1,325 2-gi klucz na timeline 30,skala - 2,000 3-ci klucz na timeline 60,skala - 2,000 po czym postanowilem dokonac poprawki i zmienilem klucz 2-gi na skalę 1,325.Dla mnie oczywiste sie w tym momencie staje że od 1 do 2 klucza skala jest wartościę stalą,nie powinna sie zmieniac a jednak sie zmienia co na screenie 2-im widac i o to pytam,dlaczego tak sie dzieje? Ps. jaceks pisalismy w tym samym czasie i nie widzialem twego posta,chyba zalapalem o co wam chodzi ale podziekuje po testach na żywym organizmie
-
Nieporządane wartości w timeline między kluczami
Witam Dlaczego między kluczami C4d nie potrafi utrzymać wartości: pokluczowalem animację i stwierdzilem że dwa klucze wymagaja poprawki.Kiedy ustawiłem klucz 1 i 2 zauwazyłem że między nimi cinema nie utrzymuje pozycji,prawdopodobnie sa to pozostałosci poprzednich ustawek.Wiem ze w 3ds max problemu nie ma najmniejszego i tu na C4D mnie to zastanawia.O co kaman?
-
Oswietlenie wybranego punktu na obiekcie,problem z cieniem
Witam mam taki problem,wiem ze dość błahy ale dla mnie jakis nie do ogarnięcia: [/img] tu tak mam ustawione omni,wedlug mnie optymalne ustawienie dla osiągnięcia porzadanego efektu oswietlenia obiektów a tu [/img] front obiektów z zaznaczonym miejscem na cień. I tu tkwi problem,nie moge poradzic sobie z tym,omni wg mnie rozjasniaja obiekt na tyle by niwelowac nalożenia cienia i wychodzi w efekcie że go brak.Do tego dochodzi kwestia tekstury.Bez cienia mam teksturke pod siebie,przy probach z cieniem trace efekt koncowy i w kółko macieju. Może mi ktos podpowiedzieć jakis myk na pozostawienie omni na miejscu przy jednoczesnym wymuszeniu padania cienia belki na bryłę?
-
wyrównywanie obiektów
normalnie zaznaczasz wszystkie obiekty i ustawisz y na zero i juz masz obiekty w pionie,teraz jak chcesz w poziomie to x anologicznie do pionu i juz masz to czego szukasz.To chyba najprostrze
-
Riggid Body i "kolizja" 2 elementów dynamicznych
CTRL+D Dynamic>>expert>>zmiana na pożądany efekt Collision Margin i Steps per Frame i już sie obiekty nie przecinają.
-
Riggid Body i "kolizja" 2 elementów dynamicznych
Witam mam pytanie dotyczace elementów z opcją riggid body: obiekty w pewnym momencie opadają i krzyżują się a ja oczekiwalem że spadnę ale jedynie "oprą" się o siebie.Nie wiem jak to zrobić i gdzie.Kombinowałem w opcjach riggid body i albo coś przegapiam albo trzeba to zrobić w sposób którego nie rozszyfrowalem. Przy okazji pytanie dotyczace też riggid body.Nie widzę opcji ustawienia dowolnego startu i konca dynamiki.Jak okreslić poczatek i koniec? Pozdrawiam
-
Sprawdzanie licencji
Start>>>uruchom>>services.msc i ok Odnajdź FLEXnet Licensing Service dwuklik na tym i oblukaj czy masz to uruchomione. Swoja droga pamietam jak zainstalowalem obok maxa 32bitowego maxa na 64bit.Wystąpił jakis konflikt bo okazalo sie że usluga Flexnet zdublowala sie na 32 i 64bit.Maxiu 64bitowy odpalał sie z tym komunikatem jak u kolegi pytajacego.problem do tego stopnia był upierdliwy że musialem wyinstalować (nie reinstalować) cały program,po czym zainstalowć jeszcze raz.Zniknęlo po tym i wiecej nie wrociło :)
-
niepozondany efekt po uzyciu smoothing
no to wytłumacz po kiego ci te smooth.Plaszczyzny masz równe (screen1),robiac Chamfera zaokraglisz boki (screen3) wiec nie łapie po co to robisz,smooth czasami robi odwrotnie niż sie od niego oczekuje.
-
Bąbelkowy budujacy sie text!!!! Sprawdz to bo warto!!!
Nareszcie zajefajny tutek,prosty a zarazem efektowny. Zrobiłem literke w 15 minut przy tutku 12-minutowym,czyli tempo wystarczajace dla poczatkujacego do tego stopnia że nie musialem sie cofać i sprawdzać co kliknaleś a ja przegapilem.Narracja to jeden wielki plus.Klikasz "C" i to slychać :) bardzo ważne jak dla mnie.Wielkokrotnie na pierwszych probach odtwarzania tutkow w c4d stawalem w polowie bo autor uzył skrotow klawiaturowych nie wspominając o tym.Dla poczatkujących to jeden z podstawowych problemow nie do przejscia. Ja sobie twoją strone zapisuje i czekam na kolejne tutki bo jesli nie zachłysniesz sie popularnością to bedziesz robil "czytelne" tutoriale. Pozdrawiam
-
niepozondany efekt po uzyciu smoothing
jeżeli smooting miał ci ładnie zaokraglic krawedzie to chyba nietrafiony pomysł.Ja bym zastanowił sie nad wykorzystaniem Chamfera,chcesz mieć ładnie zaokraglone,dajesz wiekszą wartośc aż do porządanego efektu
-
Mój kanał z TUTORIALAMI dla CINEMA 4d
odpuszczam sobie tutki ze zmienionym interfejsem i "robione na wyscigi". Autor robi fajne tutki dla takich lamerów jak ja,ale paradoksalnie zniecheca do ogladania nastepnych gdy widzialo sie choćby jeden taki z szybkim klikaniem. Nie zaawansowani maja w nosie "po co to robi" bo i tak nie kmini jak to wykorzystac na przyszlość więc zarzut raczej nie trafiony. Ja bym dał czas autorowi,w końcu zrozumie po wpisach że to co jest dla niego proste i oczywiste stwarza problemy i byc może zalapie że te wszystkie uwagi jednak mialy jakis sens.Ale bezspornie musi zwolnić i przynajmniej wytłumaczyć skąd te zmiany w interfejsie.Tłumaczenie że w kółko nie bedzie tlumaczył tego samego nie jest madre bo skad ma pewność że zainteresowana osoba widziala poprzedni tutek gdzie była o tym mowa? tworzac tutki musi kazdy traktować jak ny to był pierwszy.Inaczej bez sensu,tutkow jest do groma ale zastanawiał sie ktoś ile jest do kosza przez to ze autor założyl ze ogladajacy bedzie wiedział co mial na mysli.Ja o połowie tutkow moge tak powiedzieć,fajne ale nieprzydatne.
-
Jak zapisać ruch modelu do *bip lub bvh?
odpowiem by tacy nowicjusze jak ja wiedzieli i nie musieli tracić czasu na przeszukiwanie internetu.Przekopywanie setek stron nie jest tak bolesne ale za to czasochłonne a że znam zasady forum :P ,wiec pomogę co poniektorym nieboraczkom. Skrypt Bipped to załatwi.
-
Jak zapisać ruch modelu do *bip lub bvh?
Dostalem ruchomy model konia zapisanego w fbx i chcialbym w jakis sposob "wyciągnąć" ten ruch i zapisać w bip lub bvh.Jest zrigowany w bones i skin. Da się? Pozdro
wertjacek
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta