Skocz do zawartości

M_Bachu

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Dmk- Cienie akurat wyszły takie po "post" w psie, ale były już na renderze od plane z opacity. Z trawą jeszcze się pobawię, żwirek też bardzo dobry pomysł, dzięki ! Tores- Wrzuciłem hdrkę, tym razem inną o rzekomo dużej rozdzielczości, ale te odbicia mam wciąż tak cholernie rozmyte i dziwne, że nie jest to do zaakceptowania. zmniejszyłem wartość blura do 0.01 ale nic to nie daje cały czas wygląda to jak psu z pod ogona.... Co zrobić, żeby te odbicie uzyskać tak jak trzeba ? Już powoli nie mam do tego siły.
  2. Tores: Idąc za Twoją radą zamiast hdrki wrzuciłem bitmapę na plane'a dla odbić. Ale kulawo to strasznie wychodzi, mianowicie szyby są całe czarne, 0 odbicia. próbowałem zwiększać i render output i jakieś inne wartości z 1 do 10 ale nie działa... (w przypadku hdrki wystarczyło zwiększyć overal multiplier). Używam vrayphycicalcam. Co ustawić żeby zaczęło to działać ?
  3. M_Bachu odpowiedział Gowron → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Ciężko cokolwiek powiedzieć, bo mało widać. Nic Cię nie ogranicza, wrzuć screeny z jakiegoś lepszego widoku np na imageshack.us albo jakiegos innego hosta i załącz obrazek (masz ikonę obrazka w edycji posta). Z tego co widać na tym, co pokazałeś, to siatkę masz już nierównomiernie rozłożoną i do tego strasznie poprzesuwaną na dole. Dbaj o to, żeby siatka modelu była jak najprostsza i jak najbardziej przejrzysta. Zmień nazwę wątku na poprawną bo administrator zaraz się przyczepi i następnym razem wrzuć coś więcej niż drzwi :) Pozdrawiam, Bachu
  4. M_Bachu odpowiedział Tores → na odpowiedź w temacie → Galeria 3D (Finished Works 3D)
    no to ja już widzę co to jest dobra wizka ! rewelka. Podłączam się do prośby Danusia :)
  5. W końcu znalazłem trochę czasu. Oto update: Co dalej ? wygląda to chociaż trochę lepiej ?
  6. M_Bachu odpowiedział Shagrath → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Nałóż na obiekty UVW Map (modyfikator) i pobaw się ustawieniami mając wyświetloną teksturę w viewporcie. Szybko zakapujesz o co chodzi :) Powodzenia!
  7. Dzięki za rady Tores :) Wymodelowałem szczegóły o których powiedziałeś i wygląda to teraz o niebo lepiej, z tymże mam problem żeby skopiować 1 człon szeregówki i odbić go tak by 2 części tworzyły całość. Nie wiem co się stało bo za 1 razem wszystko działało i domek elegancko się odbił. Chciałem coś poprawić, nałożyłem mirrora drugi raz a tu lipa. Każdy obiekt w inną stronę, jeden wielki bałagan. Jak sobie z tym poradzić ? Xform nie działa...
  8. A co jest nie tak z oświetleniem ? barwa, intensywność, kierunek ?
  9. Salameander- Kinglsiena się naoglądałem, baaaardzo przydatne. Szkoda tylko, że to co najlepsze (anatomy of the face for artists) kosztuje około 120 dolców :D Ale za to książki, które on sam poleca bardzo przydają się. A teraz trochę nie w temacie tego wątku. Pracuję nad jednym zleceniem wizualizacyjnym (zbieram fundusze na tablet ;) ) Nigdy jeszcze tego nie robiłem, więc jest jak jest. Bardzo zależy mi na tym, żeby wyglądało to jak najlepiej. Jak na obecną chwilę brakuje mi tu czegoś, cały czas plastikowe takie, Obiekt położony jest w lesie iglastym i dla klienta jest ważne, by było to widoczne. Jednak darmowa wersja forest lite od Itoo nie posiada w bibliotece żadnych darmowych drzew iglastych (jest 1, ale bardzo plastikowy). Dysponuje ktoś może jakimiś darmowymi modelami lub jakąś inną wtyczką (max 2012 :/ )? , oświetlenie to vray sun+sky, hdr dla odbić, trawa Autograss (średnio szczerze mówiąc, chciałbym osiągnąc bardziej realistyczny efekt). w psie niebo i kontrast i trochę kolory. podjazd lewitujący i magiczna dachówka na drugim renderze znikną przy następnym update :) Pozdrawiam, Bach
  10. M_Bachu odpowiedział M_Bachu → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Nie wiem jak to jest, ale raz po włączeniu działa, a raz nie.m Czy to może być sprawa przegrzanego procesora albo ramu ?
  11. M_Bachu odpowiedział M_Bachu → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Fałszywy alarm, nie działa. Znów.
  12. M_Bachu odpowiedział M_Bachu → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Hah. Naprawiło się. SAMO. Nie mam pojęcia co było przyczyną, ale po prostu włączyłem maxa z ikonki w katalogu instalacyjnym, a nie bezpośrednio przez plik, który sprawiał problem, a następnie wczytałem scenę. Wszystko już działa. PS cały czas jestem ciekaw co spowodowało te artefakty.
  13. M_Bachu odpowiedział M_Bachu → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    szlag mnie trafi zaraz, nie wiem co robić.
  14. M_Bachu odpowiedział M_Bachu → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Mam jednostki w metrach, wysokość budynku to prawie 12 m więc to raczej nie to. Przesunąłem model na sam środek układu, dalej nic... :(
  15. M_Bachu odpowiedział M_Bachu → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    najnowsze sterowniki instalowałem dosłownie tydzień temu (karta ATI hd4650), pro catalyst controller, cały pakiet. Zrobiłem tak jak powiedziałeś. Direct>Gl>Direct - NIC, DALEJ TO SAMO. Nie mam pojęcia o co chodzi, kamera vrayowska ładnie wszystko wyświetla, nawet przy ruszaniu nią, a 3 pozostałe kiszka. Nie da się pracować. Proszę, masz/macie jakieś inne pomysły?

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności