Zaczynam już nie mieć do tego siły. Chciałby uzyskać mniej więcej tego typu teren jak na tym obrazku http://www.tltracks.com/wp-content/uploads/2011/09/batq19.jpg. No więc wymodelowałem sobie teren, potem drogę wzdłuż terenu i wyciąłem w tym terenie miejsce żeby dopasować drogę do terenu albo raczej teren do drogi. Potem zacząłem po kolei wzdłuż drogi dociągać ręcznie brzeg terenu do drogi,(werteks do werteksu). Jednak taka opcja jest bardzo czasochłonna przy tak długiej drodze, ale efekt końcowy jest bardzo dobry co widać na tym obrazku http://img545.imageshack.us/img545/5766/sdfsdfxg.jpg. Żeby sobie skrócić pracę chciałem skorzystać z waszych rada ale niestety efekt końcowy nie jest taki jaki powinien być. Przy łączeniu werteksów za pomocą opcji "weld" trochę się zniekształca droga, a przy łączeniu "edge" powstają takie małe rowy co nie zbyt ładnie wygląda.
No więc czy jest może jeszcze jakiś inny sposób żeby dołączyć brzegi terenu do drogi w jakiś łatwiejszy sposób czy jednak będę musiał się jednak męczyć z tym ręcznie żeby to ustawić w ten sposób?