Skocz do zawartości

Mikex

Members
  • Liczba zawartości

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Mikex's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In Rare

Recent Badges

10

Reputacja

  1. Witam, mam pytanie - poziom beginner. Co poszło nie tak w schemacie mojego działania? Wykonałem model low poly w maxie, poźniej unwrap, po czym wykonałem relief w Zbrushu. Jak i gdzie powinno odbyć się układanie uv-ek? Tutaj normal wypalony został w zbr.
  2. Mikex

    fasada kamienna

    Dzięki Ania - poszedłem za radą i wygląda to tak. Jak zrozumiałem powinienem oddzielnie eksportować te elementy i je rzeźbić, natomiast pogubiłem się w tutorialach i nie wiem jak wypalenie tekstur z takich elementów w Zbrushu idzie w parze z późniejszym unwrapowaniem w maxie... Pojęcie Unwrap jeszcze jest mi obce dlatego proszę o łopatologiczne wyjaśnienie metodologii. Może jakiś tutorial polecacie?
  3. Mikex

    fasada kamienna

    Witam, Mam fasadę do wyrzeźbienia. Nie wiem czy wystarczający jest ten model low-poly, aby uzyskać w Zbrushu kamienną ścianę w full dobrej jakości. Pragnąłbym ponadto wyrenderować to w Vrayu. Pytanie moje jest w jakiej kolejności to wszystko robić: Czy unwrapować najpierw, czy od razu wydłubywać fugi w tym monolicie na wzór skalnych bloków, a później zdjąć normal mapę (how?). Czy ilość informacji wyciosanych w zbrushu nie położy mi późniejszej sceny?? Z góry dziękuję za wszelkie wskazówki.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności