Skocz do zawartości

Mikex

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Mikex odpowiedział Tomy → na odpowiedź w temacie → Teksturowanie / Texturing
    Witam, mam pytanie - poziom beginner. Co poszło nie tak w schemacie mojego działania? Wykonałem model low poly w maxie, poźniej unwrap, po czym wykonałem relief w Zbrushu. Jak i gdzie powinno odbyć się układanie uv-ek? Tutaj normal wypalony został w zbr.
  2. Mikex odpowiedział Mikex → na odpowiedź w temacie → Sculpting
    Dzięki Ania - poszedłem za radą i wygląda to tak. Jak zrozumiałem powinienem oddzielnie eksportować te elementy i je rzeźbić, natomiast pogubiłem się w tutorialach i nie wiem jak wypalenie tekstur z takich elementów w Zbrushu idzie w parze z późniejszym unwrapowaniem w maxie... Pojęcie Unwrap jeszcze jest mi obce dlatego proszę o łopatologiczne wyjaśnienie metodologii. Może jakiś tutorial polecacie?
  3. Mikex dodał odpowiedź w temacie → w Sculpting
    Witam, Mam fasadę do wyrzeźbienia. Nie wiem czy wystarczający jest ten model low-poly, aby uzyskać w Zbrushu kamienną ścianę w full dobrej jakości. Pragnąłbym ponadto wyrenderować to w Vrayu. Pytanie moje jest w jakiej kolejności to wszystko robić: Czy unwrapować najpierw, czy od razu wydłubywać fugi w tym monolicie na wzór skalnych bloków, a później zdjąć normal mapę (how?). Czy ilość informacji wyciosanych w zbrushu nie położy mi późniejszej sceny?? Z góry dziękuję za wszelkie wskazówki.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności