Rety, ale fajnie! :) Dzieki wszytskim jeszcze raz za cieple slowa, to bardzo motywuje do dalszej pracy!
Tores: uuu, o czasie wole sie nie wypowiadac :) Po prostu uczylem sie na tej scenie softu. W sumie nauczylem sie na tym spory kawalek Maxa (do tej pory uzywalem Maya i troche XSI), Mari, Mudbox i VRay. W miedzyczasie zmienilem prace i sie przeprowadzilem, wiec naprawde ciezko powiedziec ile czasu to zajelo od poczatku do konca. Dla przykladu, mysle, ze jakbym mial gotowy, zmapowany model tych zoltych swiatel, to moglbym namalowac wszytskie maski (brud, zacieki, rdza, diffuse itp) w jeden pelny dzien.
Pawelkos: Co do swiatla, to ja zazwyczaj przekombinuje, ale obiecalem sobie, ze nastepnym bedzie metoda KISS (keep it simple stupid) :)
Ogolnie, dome z HDRI oswietlajacy pierwszy plan, inny HDRI oswietlajacy tlo, VRay Sun light (bez sky) jako glowne swiatelko, VRay rectangle (czy jak to sie nazywa) doswietlajace z tylu (dziala tylko na slup i kableki zdaje sie). Kilka kart niewidocznych dla kamery dla lepszych highlights (np w szybkach kamer).
W Toronto pracuje przy grach w jako level artist w Ubisoft. To nowe studio, dziala zaledwie rok. Zlozone z weteranow Ubisoftu z Montrealu i nowych twarzy w firmie (jak ja). Mimo, ze praca jest bardzo fajna, to mam szczerze dosc grafiki realtime i kiedys chetnie sprobowalbym sil w czyms bardziej renderowanym.
Traitor, kope lat! Dzieki!
Skad wiedziales, ze to ja? :)
Pabulo, bardzo sie ciesze, ze tak to odebrales. Z mojego punktu widzenia to chyba najlepszy komplement jaki mozna o tym obrazeczku napisac. Tak widze codzinnosc, jesli udalo mi sie to chociaz troche oddac, to odnioslem sukces, hehe
Jeszcze raz bardzo bardzo dzieki za komentarze! Cholernie ciesze sie, ze sie Wam podoba!