Skocz do zawartości

Kicker

Members
  • Liczba zawartości

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Bydgoszcz

Kicker's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. faktycznie tekstura kanapy się mi trochę rozjechała.. teraz już jest proporcjonala i w miarę ok.. choć nie ukrywam, że wiele niedociągnięć jest zamaskowana lub niewidoczna ponieważ nie wszytkie potrafiłem usunąć. jeszcze jakieś sugestie ?
  2. Opracowuje wizualizacje pokoju dziennego. Narazie jedno ujęcie i w jakości roboczej. Zanim pójdzie render w wyższej jakości chciałbym poznać Waszą opinię i uwagi.
  3. Cześć, Czy ktoś was spotkał się może z problemem z modyfikatorem hair and fur przy renderingu za pomocą phisical camera? Gdy renderuje z perspektywy albo zwykłej kamery nie ma problemu. Modyfikator działa a "włoski" są ok.. gdy przełączam się na phisical camera włoski zwiekszają się kilkunastokrotnie.. i niczego więcej nie widać na renderze.
  4. prócz tekstury drewna która mnie denerwuje i z którą nic nie mogę zrobić to kiepsko wygląda dywan. Wydaje mi się ze dobrze byłoby też dać trochę prześwitującego światła przez szkło w drzwiach. Przy następnym renderze podciągne jeszcze parametr subdivs aby zniwelować resztę szumów ( narazie jest na 8) Macie jeszcze jakieś sugestie ?
  5. jest wyraźna poprawa.... szumy usunięte.. nie podoba mi się jeszcze oświetlenie wnętrza.. postaram się to trochę poprawić i wrzucę rezultat do oceny i dalszych uwag :) a mam jeszcze jedno pytanie... używać physial camera czy zwykłej ? czy też uzależniać to od sceny ?
  6. wprowadziłem ustawienia, które radziłeś... efekt poniżej (narazie rendery próbne więc w małej rozdzielczości) Uploaded with ImageShack.us zaczynam się zastanawiać nad zbudowaniem tej sceny od początku... coś jest nie tak ..
  7. Szumy się znacznie nasiliły.... przestaje mieć cierpliwość do tej sceny.... URL=http://imageshack.us/photo/my-images/214/29171817.jpg/][/url] renderuje na takich ustawieniach: Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us
  8. Światło słoneczne jest zrobione za pomoca target direct. Dodatkowo włączona jest opcja vray shadow i area shadow ze sporą powierzchnią. Spróbuję trochę ściemnić światła i wrzucę efekty...
  9. Niedawno rozpocząłem przygodę z 3ds i na chwilę obecną pracuję na 3ds 9 + Vray 1.50. A oto problem: Do tej pory szło mi nieźle ale to ujęcie ni jak mi nie wychodzi. Scena jest mała bo pokój w rzeczywistości ma 16m2. Okno jest tym ujeciu jest za kamerą. Nie wiem co jeszcze mogę zrobić aby popawić ogólne wrażenie tej sceny. Pierwszym problemem są szumy, których nie mogę się pozbyć. Drugim tekstura drewna ( niestety nie mogę ukierunkować i dopasować słojów do obiektów ponieważ za każdym razem gdy wybieram podgląd tekstury wywala mi program). Wiem, że TV jest do bani.. Do tego jeszcze parę detali i suma sumarów wizka jest słaba w odbiorze. Z samego materiału drewna jestem nawet zadowolony (poza ułożeniem materiału)... w ujęciach z bliska prezentuje się nie najgorzej (tak mi się wydaje) Macie jakieś sugestie?
  10. no nie wiem jak Ci dziękować ;) na tak banalny błąd bym nie wpadł... 100 krotne dzięki :)
  11. ooo.. faktycznie...dzięki... no to jeden problem z glowy... pozostaje ten dziwniejszy...
  12. Mam daw problemy, z którymi do tej pory się nie spotkalem... szukalem po forum i nawet znalalem podobny wątek nietety bez odpowiedzi.... pierwszy problem: wrzucam physical camere do sceny i w podglądzie jest wszytko ok.. niestety render jest odwrócony do góry nogami... szukam rozwiązania problemu ale bez skutecznie. Niestety problem występuje tylko w tym modelu (importowany z archicada)... drugi problem jest mniej uciążliwy ale może ktoś wie co jest nie tak... w podglądzie światła nie dają żadnego efektu (na renderze są i jest ok). Nie zależnie ile dam świateł w oknie perspektywy wszystko jest czarne (trochę irytujące bo musze pracować na wireframe) Z góry dzięki za pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności