Skocz do zawartości

ed1234

Members
  • Liczba zawartości

    22
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    warszawa

ed1234's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. ed1234

    materiał - wełna

    Bibek - bardzo dziekuje za rade i wsparcie. zajme sie tematem jak wroce z wakacji! owocnego nowego roku - dla wszystkich!
  2. ed1234

    materiał - wełna

    tak, tu jest fiberFX ale nic o nim nie wiem. Zobacze jak nie dam rady z instancjami to usiądę do Fiber'a. Mam jeszcze sporo czasu. dzięki!
  3. ed1234

    materiał - wełna

    a jak zrobic mikro wloski tak aby lapaly swiatlo - plygonami??? zadaje sobie sprawe, ze to temt advance, a ja jeszcze... :( no obaczymy bede walczyl! :) dzięki!
  4. Witam Jak zasymulowac welne? Musze zrobic welniane rekawiczki. A na ta chwile wychodzi platikowy kubek (zart) Jaki material do tego tematu? Lub cos zblizonego. dzięki
  5. czesc mialem identyczny problem ale cos pokrecilem i nie udala sie edycja sceny w notaniku. Zrobilem inaczej scene otworzylem w LW9 i tam udalo sie usunąc objekt. Co prawda przy otwieraniu informowal o brakach w materialach i plugach. Ale to latwo pozniej uzupelnilem w 11.
  6. ed1234

    Octane Render

    noo, rewelacja, aby uzyskac taki efekt przy obecnym rendererze to trzeba się... napocić. Ale w przyrodzie nic nie ginie :) Mam do Was pytania, czy to bedzie podobnie jak w maxwellu czyli zewnetrzna aplikacja i eksport sceny do niej, czy bedzie to pracowalo wewnątrz LW. Z tego co widzę to w wewnątrz??? ale moze sie myle? Czy juz wiecie ile orientacyjnie bedzie kosztował? Czy mozna pracowac jednoczesnie na GPU i CPU? Ten render jest blizszy Maxwella - czyli rewelacyjana jakosc kosztem duzego czasu??? czy kompromis jakosc-czas V-ray?
  7. dzieki GIRAY - podczas roboty i ciaglego przegladania klatek ta opcja bardzo sie przyda!
  8. Witam nie wiem jak wyrenderowac klatki w kolejności odwrotnej, czyli np. 220-0. Okazalo sie, ze klientowi podoba sie wszystko na opak :( Duza prosba o info.
  9. ed1234

    Uv

    Witam mam krotkie pytanie, przygotowuje mape UV i zastanawiam sie czy przygotowac ją na obiekcie sub-D, czy pierw zamienic na obiekt sciankowy i dopiero po podziale zrobic uvauke. Jak lepiej? Mam wrazenie, ze robiac mape na obiekcie sub-D mapa ulega dziwnym deformacjom. Czy mozna tego uniknac?
  10. dzieki :) sprawdzę!
  11. To rozwiazanie mi nie pomoze :( Tekst jest znullowany i bedzie przemieszczal sie po calej spherze. Musze miec inne rozwiazanie. Ale bardzo dziekuje :)
  12. Czesc Chce zastosowac rzutowanie planarne na kuli i za nic nie moge sie pozbyc odbicia lustrzanego ktore tworzy sie po przeciwnej stronie. Czy jest jakas mozliwosc uniknac tego efektu tak aby tekstura pojawiala sie tylko w jednym miejscu bez odbic lustrznych po przeciwnej stronie osi? [ATTACH=CONFIG]85753[/ATTACH] prosba o pomoc
  13. Witam prosba o pomoc musze wypalic teksture z kuli ktora jest mapowana od wewnatrz hdrką. I za nic nie wiem jak za to sie zabrac. JAk ustawic kamere aby miec obraz z calej sphery by moc z powrotem ja tam nawinac. prosba o wskazowki :)
  14. ed1234

    swiecenie kolorem

    faktycznie "wali colorami" i tak na prawdę bardziej zwalnia przy transparentnych obiektach dzięki Kazka :)
  15. ed1234

    swiecenie kolorem

    Dziękuję, sprawdzę i dam znać
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności