Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

kontur

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Konkurs na concept art. Wraz z firmą Wacom zapraszam do udziału w konkursie. Jeśli rysujesz, projektujesz i lubisz potwory - to konkurs dla Ciebie. Przy okazji będzie możliwość zdobycia fajnych nagród. Więcej informacji na blogu http://potegaobrazu.blogspot.com/2013/06/konkurs-na-concept-art-potega-obrazu.html
  2. Zapraszam do przeczytania wywiadu dotyczącego concept artu. KONRAD CZERNIK OPOWIADA O PRACY CONCEPT ARTYSTY. http://potegaobrazu.blogspot.com/2013/06/konrad-czernik-opowiada-o-pracy-concept.html
  3. Lubicie komiksy? My także. Dlatego z przyjemnością chwalimy się naszym ostatnim. Powstał na prywatne zlecenie i wymagania były bardzo specyficzne, ale bez większego trudu udało nam się zakończyć temat. http://potegaobrazu.blogspot.com/2013/05/komiks-mistral-kilka-dni-temu-ujrza.html
  4. Mała relacja z naszej prelekcji na festiwalu Digital Dragons. Opowiadamy o concept arcie i projektowaniu postaci na potrzeby gier wideo. http://potegaobrazu.blogspot.com/2013/05/digital-dragons-2013-nasza-prelekcja-na.html
  5. INSPIRACJA NA DOBRY POCZĄTEK TYGODNIA. Dzisiaj w inspiracjach zagadka. http://potegaobrazu.blogspot.com/2013/05/inspiracja-na-dobry-poczatek-tygodnia-w_27.html
  6. INSPIRACJA NA DOBRY POCZĄTEK TYGODNIA Dzisiaj o balansowaniu detali. http://potegaobrazu.blogspot.com/2013/05/inspiracja-na-dobry-poczatek-tygodnia.html - - - Updated - - - INSPIRACJA NA DOBRY POCZĄTEK TYGODNIA Dzisiaj o balansowaniu detali. http://potegaobrazu.blogspot.com/2013/05/inspiracja-na-dobry-poczatek-tygodnia.html
  7. Kolejna część materiału na temat Storytellingu w ilustracji. Polecam. http://potegaobrazu.blogspot.com/2013/05/storytelling-narracja-w-ilustracji_15.html
  8. Storytelling – narracja w ilustracji. Zapraszam do przeczytania pierwszej część materiału o opowiadaniu historii obrazem. Materiał był publikowany w magazynie Computer Arts. http://potegaobrazu.blogspot.com/2013/05/storytelling-narracja-w-ilustracji.html
  9. INSPIRACJA NA DOBRY POCZĄTEK TYGODNIA Dzisiaj szybkie szkice, znanej artystki, do kilku gier Ubisoftu. http://potegaobrazu.blogspot.com/2013/05/inspiracja-na-dobry-poczatek-tygodnia-w.html
  10. Ciesze się, że wywiad Ci się podoba. Z jednej strony warto posługiwać się perspektywa i oświetleniem "z ręki", ale kiedy deadlin'y depczą po pietach to każdy wspomaga się 3D. Dzisiaj ważny jest efekt końcowy, a nie narzędzia. Chociaż my na szkoleniach uczymy tych obłędnych, znienawidzonych podstaw: perspektywy, anatomii, teorii barw, oświetlenia, kompozycji itd.
  11. Jesteście ciekawi jak powstawały koncepty do Gears of war judgment? Zapraszam do przeczytania wywiadu z twórcami - Michałem Matczakiem i Maciejem Wojtalą. http://potegaobrazu.blogspot.com/2013/05/wywiad-z-tworcami-gears-of-war-judgment.html
  12. 11 - 12 maja organizujemy w Warszawie szkolenie z concept artu. Zajęcia dotyczą projektowania postaci, jej historii, osobowości, atrybutów i ubioru. Na szkoleniu dowiesz się między innymi: - jak stworzyć wyjątkową, niepowtarzalną postać, - jak szybko wykreślić poprawną anatomicznie postać, - jak zaprojektować przekonywujące atrybuty bohatera, - jak zbudowane są zwierzęta i jak to wykorzystać w projektowaniu (anatomia porównawcza), - czym są trzy typy somatyczne i jak je stosować, - jak zbudować wiarygodną historię postaci, - w jaki sposób stworzyć koncepty na potrzeby gier i filmów, - jak poruszać się w danej stylistyce (cartoon, styl realistyczny itd.), Będzie sporo o anatomii, opowieściach, atrybutach i bohaterach. JEDYNE TAKIE SZKOLENIE W POLSCE! Kreowanie postaci jeszcze nigdy nie było tak fascynującym procesem. Zaawansowane, nowatorskie techniki zaprezentowane w bardzo prosty i przystępny sposób. Szkolenie trwa 12 godzin (2 dni po 6 godzin). Więcej informacji: http://www.potegaobrazu.pl/postac-poziom-i.html
  13. Mała relacja z Europejskiego Festiwali Gier Digital Dragons 2013. http://potegaobrazu.blogspot.com/2013/04/digital-dragons-2013-19-20-kwietnia.html
  14. Wywiad z Przemysławem Truścińskim - znanym i wybitnym rysownikiem. Przemek opowiada jak wyglądała praca przy projektowaniu postaci Geralta z Rivii do Gry komputerowej Wiedźmin. http://potegaobrazu.blogspot.com/2013/04/wywiad-z-przemysawem-truscinskim.html
  15. INSPIRACJA NA DOBRY POCZĄTEK TYGODNIA. Dziś o konceptach do filmów. http://potegaobrazu.blogspot.com/2013/04/inspiracja-na-dobry-poczatek-tygodnia_8.html Miłego oglądania i udanego tygodnia.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.