Skocz do zawartości

kontur

Members
  • Liczba zawartości

    199
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana kontur w dniu 22 Marzec 2012

Użytkownicy przyznają kontur punkty reputacji!

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Gdańsk/Warszawa

kontur's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

18

Reputacja

  1. Konkurs na concept art. Wraz z firmą Wacom zapraszam do udziału w konkursie. Jeśli rysujesz, projektujesz i lubisz potwory - to konkurs dla Ciebie. Przy okazji będzie możliwość zdobycia fajnych nagród. Więcej informacji na blogu http://potegaobrazu.blogspot.com/2013/06/konkurs-na-concept-art-potega-obrazu.html
  2. Zapraszam do przeczytania wywiadu dotyczącego concept artu. KONRAD CZERNIK OPOWIADA O PRACY CONCEPT ARTYSTY. http://potegaobrazu.blogspot.com/2013/06/konrad-czernik-opowiada-o-pracy-concept.html
  3. Lubicie komiksy? My także. Dlatego z przyjemnością chwalimy się naszym ostatnim. Powstał na prywatne zlecenie i wymagania były bardzo specyficzne, ale bez większego trudu udało nam się zakończyć temat. http://potegaobrazu.blogspot.com/2013/05/komiks-mistral-kilka-dni-temu-ujrza.html
  4. Mała relacja z naszej prelekcji na festiwalu Digital Dragons. Opowiadamy o concept arcie i projektowaniu postaci na potrzeby gier wideo. http://potegaobrazu.blogspot.com/2013/05/digital-dragons-2013-nasza-prelekcja-na.html
  5. INSPIRACJA NA DOBRY POCZĄTEK TYGODNIA. Dzisiaj w inspiracjach zagadka. http://potegaobrazu.blogspot.com/2013/05/inspiracja-na-dobry-poczatek-tygodnia-w_27.html
  6. INSPIRACJA NA DOBRY POCZĄTEK TYGODNIA Dzisiaj o balansowaniu detali. http://potegaobrazu.blogspot.com/2013/05/inspiracja-na-dobry-poczatek-tygodnia.html - - - Updated - - - INSPIRACJA NA DOBRY POCZĄTEK TYGODNIA Dzisiaj o balansowaniu detali. http://potegaobrazu.blogspot.com/2013/05/inspiracja-na-dobry-poczatek-tygodnia.html
  7. Kolejna część materiału na temat Storytellingu w ilustracji. Polecam. http://potegaobrazu.blogspot.com/2013/05/storytelling-narracja-w-ilustracji_15.html
  8. Storytelling – narracja w ilustracji. Zapraszam do przeczytania pierwszej część materiału o opowiadaniu historii obrazem. Materiał był publikowany w magazynie Computer Arts. http://potegaobrazu.blogspot.com/2013/05/storytelling-narracja-w-ilustracji.html
  9. INSPIRACJA NA DOBRY POCZĄTEK TYGODNIA Dzisiaj szybkie szkice, znanej artystki, do kilku gier Ubisoftu. http://potegaobrazu.blogspot.com/2013/05/inspiracja-na-dobry-poczatek-tygodnia-w.html
  10. Ciesze się, że wywiad Ci się podoba. Z jednej strony warto posługiwać się perspektywa i oświetleniem "z ręki", ale kiedy deadlin'y depczą po pietach to każdy wspomaga się 3D. Dzisiaj ważny jest efekt końcowy, a nie narzędzia. Chociaż my na szkoleniach uczymy tych obłędnych, znienawidzonych podstaw: perspektywy, anatomii, teorii barw, oświetlenia, kompozycji itd.
  11. Jesteście ciekawi jak powstawały koncepty do Gears of war judgment? Zapraszam do przeczytania wywiadu z twórcami - Michałem Matczakiem i Maciejem Wojtalą. http://potegaobrazu.blogspot.com/2013/05/wywiad-z-tworcami-gears-of-war-judgment.html
  12. 11 - 12 maja organizujemy w Warszawie szkolenie z concept artu. Zajęcia dotyczą projektowania postaci, jej historii, osobowości, atrybutów i ubioru. Na szkoleniu dowiesz się między innymi: - jak stworzyć wyjątkową, niepowtarzalną postać, - jak szybko wykreślić poprawną anatomicznie postać, - jak zaprojektować przekonywujące atrybuty bohatera, - jak zbudowane są zwierzęta i jak to wykorzystać w projektowaniu (anatomia porównawcza), - czym są trzy typy somatyczne i jak je stosować, - jak zbudować wiarygodną historię postaci, - w jaki sposób stworzyć koncepty na potrzeby gier i filmów, - jak poruszać się w danej stylistyce (cartoon, styl realistyczny itd.), Będzie sporo o anatomii, opowieściach, atrybutach i bohaterach. JEDYNE TAKIE SZKOLENIE W POLSCE! Kreowanie postaci jeszcze nigdy nie było tak fascynującym procesem. Zaawansowane, nowatorskie techniki zaprezentowane w bardzo prosty i przystępny sposób. Szkolenie trwa 12 godzin (2 dni po 6 godzin). Więcej informacji: http://www.potegaobrazu.pl/postac-poziom-i.html
  13. Mała relacja z Europejskiego Festiwali Gier Digital Dragons 2013. http://potegaobrazu.blogspot.com/2013/04/digital-dragons-2013-19-20-kwietnia.html
  14. Wywiad z Przemysławem Truścińskim - znanym i wybitnym rysownikiem. Przemek opowiada jak wyglądała praca przy projektowaniu postaci Geralta z Rivii do Gry komputerowej Wiedźmin. http://potegaobrazu.blogspot.com/2013/04/wywiad-z-przemysawem-truscinskim.html
  15. INSPIRACJA NA DOBRY POCZĄTEK TYGODNIA. Dziś o konceptach do filmów. http://potegaobrazu.blogspot.com/2013/04/inspiracja-na-dobry-poczatek-tygodnia_8.html Miłego oglądania i udanego tygodnia.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności