Jump to content
kontur

Szkolenia - concept art, ilustracja, projektowanie postaci

Recommended Posts

Witam serdecznie.

Zapraszam wszystkich na szkolenia z concept artu, ilustracji i projektowania postaci.

 

Więcej informacji na

http://potegaobrazu.pl

 

Mamy atrakcyjne rabaty.

Ilość miejsc jest ograniczona.

 

potega%20obrazu.jpg

Edited by kontur

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zapraszam do przeczytania wywiadu ze znanym i lubianym, światowej klasy ilustratorem Yuiriym Mazurkinem.

Wywiad jest świeżutki, nigdzie do tej pory nie publikowany i zawiera super niespodzianką.

 

http://potegaobrazu.blogspot.com/

 

Zapraszam do komentowania i dzielenia się wrażeniami.

Share this post


Link to post
Share on other sites

WŁASNY STYL

 

Jakim jestem twórcą?

W którym kierunku rozwija się mój styl?

Czy w ogóle mam styl?

 

Takie pytania zadaje sobie wielu rysowników.

Każdy ma zapewne sposób na odnalezienie siebie, brak sposobu też jest metodą.

Istnieje nieinwazyjny proces, który pomoże każdemu uświadomić sobie kierunek twórczości (który już realizuje), określić go i świadomie rozwijać.

Nie jest to oczywiście recepta typu "jak zbudować swój styl".

Tylko raczej pewne usystematyzowanie czynników, które wpływają na to, że coś nam się podoba a coś nie. Przybliżenie nam sfery, w której się poruszamy.

 

Zapraszam wszystkich do obejrzenia krótkiego materiału na temat własnego stylu.

 

http://potegaobrazu.blogspot.com/

Edited by kontur

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zapraszam wszystkich do obejrzenia materiału na temat podejmowania decyzji podczas aktu twórczego.

Zanalizowaliśmy prace Franka Frazetty, znanego na całym świecie ilustratora.

Zobaczcie i posłuchajcie jak on to robił.

 

http://potegaobrazu.blogspot.com/

 

Zachęcam do komentowania i dzielenia się wrażeniami.

Share this post


Link to post
Share on other sites

UWAGA! Otwieramy niesamowity, dwudniowy cykl szkoleń.

Bardzo atrakcyjna cena i dogodny termin (sobota - niedziela).

 

plakat%20-%20potega%20obrazu1.jpg

 

Szkolenie trwa 12 godzin (2 dni po 6 godzin).

Zajęcia dotyczą projektowania postaci, jej atrybutów, osobowości, ubioru i fryzury.

Będzie także wstęp do projektowania potworów.

 

Szkolenie skierowane jest do:

- rysowników,

- grafików,

- animatorów,

- projektantów,

- freelancerów, którzy tworzą koncepty do gier komputerowych, planszowych, karcianych i innych,

- wszystkich, którzy zajmują się grafiką, grami komputerowymi i concept artem.

 

UWAGA!

Szkolenie nie jest z digital paintingu.

Warsztaty na zajęciach będą analogowe (ołówki, pisaki, szkicowniki) itd.

 

Więcej informacji

http://www.potegaobrazu.pl/concepr-art-poziom-i.html

 

Zapraszam serdecznie.

Edited by kontur

Share this post


Link to post
Share on other sites

NAJLEPSZE ŻYCZENIA ŚWIĄTECZNE

Wszystkim forumowiczom życzymy samych sukcesów w pracy twórczej.

 

kartka01.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zapraszam wszystkich do przeczytania wywiadu z Szymonem Biernackim (znanym także jako lordbiernac).

Artysta opowiada o pracy przy zwiastunie do Age of Empires Online,

zdradza nam co zrobić aby ilustracja miała świetną kompozycję

i dlaczego trzeba uważać na magię digital paintingu.

 

http://potegaobrazu.blogspot.com/

 

291211_1322778640_large.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

28-29 kwietnia rozpoczynamy szkolenie z concept artu.

 

Chcesz tworzyć wyjątkowe koncepty postaci na długo zapadających w pamięć? Interesuje Cię praca przy projektowaniu gier komputerowych, komiksów, filmów lub animacji? Pracujesz w reklamie i chcesz tworzyć ilustracje zamiast kolejnych montaży zdjęć stockowych?

 

NASZE SZKOLENIA SĄ WŁAŚNIE DLA CIEBIE!

 

Szkolenie skierowane jest do:

- rysowników,

- grafików,

- animatorów,

- projektantów,

- freelancerów, którzy tworzą koncepty do gier komputerowych, planszowych, karcianych i innych,

- wszystkich, którzy zajmują się grafiką, grami komputerowymi i concept artem.

 

Na szkoleniu dowiesz się między innymi jak stworzyć:

- wyjątkową, niepowtarzalną postać, która ma swoją historię,

- oryginalne przedmioty, urządzenia i istoty,

- dynamiczne pozy ludzi i zwierząt,

- koncepty na potrzeby gier i filmów,

- fryzurę i ubiór postaci,

 

zobaczysz:

- jak sprawnie i szybko poradzić sobie z anatomią i proporcjami,

- jak zaplanować pracę przed tworzeniem postaci,

- jak poruszać się w danej stylistyce (cartoon, styl realistyczny itd.).

 

Zaawansowane, nowatorskie techniki zaprezentowane w bardzo prosty i przystępny sposób. Specjalnie opracowane metody przyspieszające pracę rysownika. Kreowanie postaci jeszcze nigdy nie było tak fascynującym procesem. Koniec z ograniczeniami i szablonowymi rozwiązaniami. Czas wyjść poza schemat – pora na wyższy poziom!

 

Wejdź na stronę Potęgi Obrazu i zapisz się http://potegaobrazu.pl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chcecie wiedzieć na czym polega praca artysty koncepcyjnego podczas powstawania gier komputerowych?

 

Przeczytajcie wywiad z Arturem Sadłosem (znanym także jako Torturr).

Pracował w Techlandzie, tworzył koncepty do "Call of Juarez The Cartel", "Dead Island" i wielu innych.

Artur dokładnie opowiada na czym polega praca przy grach.

 

http://potegaobrazu.blogspot.com/

 

Miłej lektury.

 

coj%203_%20%286%29.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

26 - 27 maja szkolenie z concept artu

Warszawa

 

Szkolenie skierowane jest do:

- rysowników,

- grafików,

- animatorów,

- projektantów,

- freelancerów, którzy tworzą koncepty do gier komputerowych, planszowych, karcianych i innych,

- wszystkich, którzy zajmują się grafiką, grami komputerowymi i concept artem.

 

Na szkoleniu dowiesz się między innymi jak stworzyć:

- wyjątkową, niepowtarzalną postać, która ma swoją historię,

- oryginalne przedmioty, urządzenia i istoty,

- dynamiczne pozy ludzi i zwierząt,

- koncepty na potrzeby gier i filmów,

- fryzurę i ubiór postaci,

 

zobaczysz:

- jak sprawnie i szybko poradzić sobie z anatomią i proporcjami,

- jak zaplanować pracę przed tworzeniem postaci,

- jak poruszać się w danej stylistyce (cartoon, styl realistyczny itd.).

 

Zaawansowane, nowatorskie techniki zaprezentowane w bardzo prosty i przystępny sposób. Specjalnie opracowane metody przyspieszające pracę rysownika. Kreowanie postaci jeszcze nigdy nie było tak fascynującym procesem. Koniec z ograniczeniami i szablonowymi rozwiązaniami. Czas wyjść poza schemat – pora na wyższy poziom!

 

Wejdź na stronę Potęgi Obrazu i zapisz się http://www.potegaobrazu.pl/concepr-art-poziom-i.html

Edited by kontur

Share this post


Link to post
Share on other sites

29 – 30 maja FREELANCE CAMP w Gliwicach

 

JEDYNA IMPREZA W POLSCE

DLA FREELANCERÓW, MIKRO-, MAŁYCH I ŚREDNICH FIRM

 

CO POKAŻEMY NA KONFERENCJI FREELANCE CAMP (29 maja)

 

Zaprojektujemy (na żywo) postać zgodnie z fikcyjnym briefem od klienta.

Przybliżymy cały ten proces (który wcale nie zaczyna się od szkiców).

Zasymulujemy relację klient rysownik. Opowiemy w jakich przypadkach wpływać na wybory klienta, a kiedy pozwolić mu decydować.

Damy wiele praktycznych wskazówek, jak z powodzeniem projektować „działające” postaci.

Wszystko zostanie poprowadzone w dynamiczny sposób, podczas kreacji „na gorąco”, kiedy będziemy rysować.

 

Więc jeśli jeśli jesteś rysownikiem, grafikiem, ilustratorem – z pewnością dowiesz się wielu naprawdę przydatnych i praktycznych rzeczy.

 

 

 

CZEGO BĘDZIEMY UCZYĆ NA WARSZTACIE (30 maja)

 

Na zajęciach zajmiemy się procesem projektowania postaci.

Zaprezentujemy jak tworzyć:

- wyjątkowe, zapadające na długo w pamięć postaci,

- oryginalne atrybuty bohaterów (ubiór, ekwipunek),

- dynamiczne pozy.

Pokażemy cały proces od szybkich szkiców "szukających formy", aż po prezentację szczegułów postaci.

Skupimy się na specyfice postaci, jej osobowości, temperamencie i charakterze.

Przedstawimy, jak należy zaprojektować postać, aby była wyjątkowa, lubiana i wiarygodna.

Pokażemy techniki, które zaprzęgną wyobraźnie do pracy i otworzą na kreatywność.

Będzie dużo rysowania, projektowania i dobrej zabawy.

 

WIĘCEJ INFORMACJI:

http://www.freelancecamp.evenea.pl/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zapraszam do przeczytania wywiadu z Romanem Surżenko rysownikiem serii "Louve"osadzonej w świecie Thrgala.

Roman opowiada o pracy przy komiksie i nieco przybliża nam swój warsztat.

 

http://potegaobrazu.blogspot.com/

 

Wild%20Louve.jpg

Edited by kontur

Share this post


Link to post
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy