zmiana na local nie pomogła wypukłość znikła. Było to (chyba) spowodowane rzutowaniem planarnym (Z).
Po zmianie na UV jest OK!
[ATTACH=CONFIG]85010[/ATTACH]
Pierwszy raz zabieram sie za wypukłości więc zapewne będę męczył dziwnymi... dla Was pytaniami.
Zastanawiam, czy jest mozliwość zwiększenia gęstości siatki ale nie na całej powierzchni obiektu, lecz tylko w wybranych miejscach np. krawędzie liter. Poprzez zwiększanie render SubPatch powstaje mi szalenstwo. Z malego i nieistotnego elementu robi sie najcięzszy w scenie. Czy mozna np. maskowac-izolowac takowe krawedzie???? ale gdzie w (Object, czy Polygon????) Kiedys oglądałem tutka w temacie optymalizacji - chyba APS??? tylko, ze tyczylo to zB i pracowali na gradientach, a ja chcę wyodrębnic jedynie krawędzie. Jak to zrobić i czy wyssana z palca teoria ma sens?????????
ratunku :)