Skocz do zawartości

carva92

Members
  • Liczba zawartości

    18
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

carva92's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. dzięki Altarian!. Tak wiem, odzywam się tu jedynie w skrajnej ostatecznosci. Kiedy za nic nie mogę pojąć tematu. Lub wyskoczy coś... tam :) dzięki!
  2. ostatnio nie mogę odpalić plików help, a mam zagwostkę tyczącą dwóch paneli motion i render. panel motion: Jaka jest różnica pomiędzy opcją target item, a pole item. Target item too-wiem, a pole item??? kiedy się wykorzystuje tą opcje. [ATTACH=CONFIG]87907[/ATTACH] render panel: Od 9 (chyba 9) pojawił się klawisz w panelu render ContinueEnter. Zawsze z przyzwyczajenia po zakończeniu rederowania klikam AbortEsc. Co sie dzieje gdy zrobię Enter? [ATTACH=CONFIG]87906[/ATTACH] Kiedys to sprawdzałem ale niestety brak zaawansownia przeszkodził w postrzeganiu różnic. A do czegoś to jest. Prośba o info Dzięki
  3. carva92

    Ao

    super, duże dzięki - działa!
  4. carva92

    Ao

    Czesc czy jest mozliwosc zastosowania AO do calej sceny, a nie do pojedynczego materialu? Wiem, ze mozna to zrobic poprzez export - .psd. Ale w tym przypadku strasznie dlugo to trwa. Czy jest jakas inna elternatywa? dzieki
  5. swietna! strona, bardzo dziękuję
  6. Chcialbym wyrenderowac pomieszczenie w roznych ujeciach. A nie chce za kazdym razem renderowac Gi. Jak ustwic opcje Cache i czy Gi zapisze sie do calej sceny czy tylko do jakiegos jej obszaru. Gdy pozniej bede zmienial kolory, ustwienia materialow, czy na nowo bedzie trzeba zapisac Gi? Prosba do was o pare slow w tym temacie gdyz jeszcze tym sie nie zajmowalem - tak aby odrobine rozjasnilo sie w mej glowie... :) dziękuję
  7. dzięki za radę :) teraz z przyjemnosciami i testowaniem musiałem zaprzestać. Gonią terminy bierzących prac. Ale zapewne za chwilę do tematu wroce! Dziękuję!
  8. supper, dziękuję! chcialem unikac map ciezkosci gdyz ich precyzja jest związana z zageszczeniem siatki. [ATTACH=CONFIG]85034[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]85035[/ATTACH] Ale pewno czegoś nie rozumiem... Przebadam tutka i moze sie rozjaśni. Jeszcze raz dzięki!
  9. zmiana na local nie pomogła wypukłość znikła. Było to (chyba) spowodowane rzutowaniem planarnym (Z). Po zmianie na UV jest OK! [ATTACH=CONFIG]85010[/ATTACH] Pierwszy raz zabieram sie za wypukłości więc zapewne będę męczył dziwnymi... dla Was pytaniami. Zastanawiam, czy jest mozliwość zwiększenia gęstości siatki ale nie na całej powierzchni obiektu, lecz tylko w wybranych miejscach np. krawędzie liter. Poprzez zwiększanie render SubPatch powstaje mi szalenstwo. Z malego i nieistotnego elementu robi sie najcięzszy w scenie. Czy mozna np. maskowac-izolowac takowe krawedzie???? ale gdzie w (Object, czy Polygon????) Kiedys oglądałem tutka w temacie optymalizacji - chyba APS??? tylko, ze tyczylo to zB i pracowali na gradientach, a ja chcę wyodrębnic jedynie krawędzie. Jak to zrobić i czy wyssana z palca teoria ma sens????????? ratunku :)
  10. dzięki, zaraz to sprawdzę dziękuję
  11. Witam Robie jakiś błąd gdyż podczas obrotu obiektu z mapą displacement mapa nie jest zakotwiczona za ten obiekt i nie podąża za nim. Tzn rzutowana np.: w osi Z dalej tam pozostaje pomimo rotacji. Prośba o pomoc co robię źle lub czego nie robię, a powinienem... [ATTACH=CONFIG]84996[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]84997[/ATTACH]
  12. witam Jakie sa sposoby na łączenie obiektów z plaszczyzną poprzez grupę scianek pośrednich, a nie jak to zazwyczaj robie czyli na ostro. [ATTACH=CONFIG]84647[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]84648[/ATTACH] W przypadku prostych bryl spokojnie sobie radzę ale przy takich bryłach jak np logo juz nie bardzo i lece bez polaczen :( nie wyglada to zazwyczaj dobrze. Więc jak do tego tematu podejsc i czy znacie strony, tutki ktore by to wyjaśniły.
  13. carva92

    animacja kolka

    dobre! teraz jak dziewczyna będzie mowić NIE... będę miał w glowie LW i 3D dzięki
  14. carva92

    animacja kolka

    super, dziękuję oto mi chodziło! za nic nie moge zapamietac orientacji HPB, moze z moją głową jest coś nie tak... jak to zakodowac w glowie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności