Witam. Jest to moja druga samodzielna praca dlatego proszę o spojrzenie na nią łaskawszym wzrokiem. Chcę aby miecz wyglądał jak najbardziej realistycznie. Wiem, że aby osiągnąć ten efekt z materiałem odbijającym otoczenie w scenie musi dziać się wiele. Oświetlenie odgrywa tu bardzo dużą rolę a jako osoba która uczy się obsługi programu 3ds max nie jestem w stanie sama osiągnąć ten cel. Dlatego zwracam się o pomoc. Do modelu użyłam tekstur Arch&Design.Niżej drugi render z jednym losowo rzuconym światłem typu Omni. Jak widać miecz jest zamknięty w boksie również pokrytym materiałem ''lustrzanym''. Próbowałam po nim wielu innych sposobów lecz zawsze błędnych, dlatego postanowiłam wkleić ten najbardziej zbliżony do efektu jaki pragnę osiągnąć mimo że wiem, iż jest on tragiczny.
Z góry dziękuję za pomoc ;)
Miecz jest renderowany na niskich detalach w celu skrócenia czasu renderingu przy próbach.