Witam,
szukałem pomocy na forum w podobnych wątkach, ale nie rozwiązałem swojego problemu.
Chodzi o to że do plane'a dałem teksturę z obrazkiem, do tego jeszcze UVW mapping zeby ją sobie obrócić. Następnie w PS przygotowałem sobie mapę do modyfikatora Vray displacement (mieszanka białych i czarnych kropek). Na koniec jeszcze dałem UVW mapping do mapy, żeby manipulować jej skalą. Tak zrobiony dywan, po renderingu ma wybrzuszenia/włoski, o jakie mi chodziło.
Problem pojawia się, gdy dokładnie to samo chcę zrobić w innym pliku maxa, a dokładnie w scenie pokoju. Za chiny nie chce to zadziałać, mimo że mam dokładnie te same tektury, mapy i ustawienia renderingu. Już mnie krew zalewa :D Może jakiś szczegół pominąłem. Ma ktoś jakiś pomysł? Nawet jak zrobiłem merge obydwu plików to nic nie pomogło :P
Z góry dzięki za pomoc, pozdrawiam