- FSO Polonez Atu (1996)
- FSO Polonez Atu (1996)
-
FSO Polonez Atu (1996)
Masz racje. Model pokrzywil sie w czasie jak edytowalem tyl. pozaznaczaly sie vertexy z przodu i model sie pokrzywil :/ Z tym problemem sobie poradze:) Nie moge sobie poradzic z tymi szczelinami pomiedzy elementami. Bardzo podobalo mi sie wykonanie tych szczelin w Polonezie HummFred'a. Probowalem zrobic te szczeliny za pomoca opcji extrude ale na smoothie bylo za bardzo zaokraglone, a po dodaniu edge'ow robily sie cienie. Zna ktos moze dobry sposob na wykonanie tych szczelin? Fotki siatki:
- FSO Polonez Atu (1996)
-
FSO Polonez Atu (1996)
Witam! Zaczynam modelować, jak wyżej jest napisane Poloneza Atu. Jest to mój pierwszy model. Obecnie uzywam programu 3DS Max 2012. Jak narazie radziłem sobie z wszyskimi wytłoczeniami jakie są w karoserii i w zderzakach. W tej chwili nie moge sobie poradzić z "nadaniem grubości" modelu oraz oddzieleniem elementów np. drzwi, maski od reszty modelu. Dzisiaj próbowałem wyodrębnić maskę od reszty, jednak na Turbo Smooth za bardzo zaokrąglalo rant obok lampy (bedzie widoczne za ss). Proszę Was o szczera opinie, krytykę, wskazywanie błędów, porady. [ATTACH=CONFIG]87101[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]87100[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]87102[/ATTACH] Rant z TS [ATTACH=CONFIG]87103[/ATTACH] Rant bez TS: [ATTACH=CONFIG]87104[/ATTACH]
- 3DS Max Świat Minecraft
- 3DS Max Świat Minecraft
- 3DS Max Świat Minecraft
- 3DS Max Świat Minecraft
- 3DS Max Opacity Problem
- 3DS Max Opacity Problem
-
3DS Max Opacity Problem
Już z przezroczystościa głowy sobie poradzilem ( nie ma już tych rantów) W materiale Multi/Sub Object jak chce nałożyc teksture na sam "helm" to wszystko sie teksturuje W tym materialu architectural jest to samo. Ale jak zauważyłem jest to wina tekstury Opacity/Cutout bo gdy sa wyłaczone jest wszysko w pożądku. Ps. Wybrałem akurat ludzika z minecrafta ponieważ jest łatwy w wymodelowaniu bo jestem początkujący w 3DS Max Z opacity: Bez opacity: Textura: Opacity:
-
3DS Max Opacity Problem
Siema. Mam problem z teksturą Opacity. Wymodelowałem ludzika i nałożyłem na niego tekstury. Potem stworzyłem teksturę opacity aby zrobić przeźroczysty element. Jednak jak włączę tą teksturę przeźroczyste staja się wszystkie elementy Przed włączeniem: Po włączeniu: Wzorowałem się na tutorialu: http://www.youtube.com/watch?v=3bQb5vqXaD4&feature=channel_video_title Teksturowanie zaczyna się od 21:00 Tekstura i opacity: http://www65.zippyshare.com/v/48237922/file.html
Lanser97
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta