To co widzicie na screenach jest szybkim sculptem zrobionym na bazie z ZSphere. Wymaga jeszcze wiele pracy, niestety nie mogę poprawnie wyrzeźbić twarzy i uszu postaci ze względu na zbyt małą ilość polygonów. Pomimo maksymalnego poziomu subdivs polygony w rejonie ust, nosa i uszu są rozciągnięte nie pozwalając na poprawne wymodelowanie detali. Wiem, że winę za to ponosi zła topologia ale chciałbym wiedzieć, co w tym momencie mógłbym zrobić by rozwiązać ten problem nie tracąc już wyrzeżbionych elementów, albo przynajmniej uniknąć go w przyszłości. Moja frustracja jest tym większa, że na youtubie jest wiele filmików w którym autorzy wychodzą od ZSphere i dochodzą do dużego poziomu detali bez sztuczek typu retopolgia w innym programie.
Moje pytanie pewnie jest banalne dla ludzi którzy dobrze znają Zbrusha ale ja po obejrzeniu wielu tutoriali i dokładnym przeszukaniu forum ciągle jestem głupi.