Jedrush
Members-
Liczba zawartości
199 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Jedrush's Achievements
Newbie (1/14)
10
Reputacja
-
Karabinek SIG MPX - mała wariacja na temat
Jedrush odpowiedział Jedrush → na temat → Work in progress (WIP)
Mały update. Testuje sobie Quixel suite, i mam wrażenie, że z tym narzędziem to już w ogóle ciężar efektu końcowego został całkowicie przeniesiony z talentu na znajomość oprogramowania :) Oczywiście screen przeładowany filtrami, ale nie mogłem się powstrzymać:D Model ma 2,7 k ścianek i o ile dobrze pamiętam niecałe 5k trójkątów. screen04 by zygmunt frojd, on Flickr -
Karabinek SIG MPX - mała wariacja na temat
Jedrush odpowiedział Jedrush → na temat → Work in progress (WIP)
Dzięki za podpowiedź z miniaturką!;) Ponieważ to WIP, zamieszczam kolejne etapy W tym momencie pracuję nad ramionami, razem mają mniej poly niż sam pistolet. Do dopracowania koszulka, wewnętrzna strona przedramienia i coś muszę wykombinować z rękawiczkami, bo są strasznie jednolite. W międzyczasie robię shotguna i animacje ramion z bronią, które wrzucę jak już wszystko skończę. Pozdrawiam. -
Karabinek SIG MPX - mała wariacja na temat
Jedrush odpowiedział Jedrush → na temat → Work in progress (WIP)
Wziąłem się do roboty i skończyłem model low poly. Wyszło 2.530 trójkątów. Przy okazji, może ktoś mi podpowie jak się dodaje miniaturke załącznika przy swoim temacie? [/url] l -
Witam, Po 10 latach przerwy postanowiłem sobie wrócić do grafiki 3d i zobaczyć jak to teraz wygląda. Robię model beretty, w założeniu do gry - limit 2,5k poly na broń, magazynek i nabój. Model jeszcze nie skończony, robienie tekstur trwa, ale w międzyczasie potrzebowałem modelu high poly do zrobienia tychże. Póki co więc wrzucam model o topologii pożałowania godnej, bo mający około 1,5 mln wielokątów, ale do tego do czego był mi potrzebny sprawdził się. Z błędu przy muszce zdaję sobie sprawę i spać mi to nie daje, ale za późno było na naprawę jak to zobaczyłem. Na model low poly tego i tak nie będzie widać. Jeśli jest ktoś, kto podejmie się mnie nauczyć jak w blenderze zrobić ładnie wyglądające materiały, chętnie przyjmę każdą pomoc, bo na metodę prób i błędów przy takiej strasznej topologii mój komputer jest zbyt wolny ;) Pozdrawiam, a do końca tygodnia mam nadzieję wrzucić skończony model lp. rENDER4,5 by zygmunt frojd, on Flickr
-
Witam, Piękna beretta ;D Aż ciężko uwierzyć, że to hobbystyczne prace. Zwróciłem na ten model uwagę, bo sam w tym momencie robię właśnie ten pistolecik, z tym że starałem się zamknąć w 2,5k trójkątów, tak żeby nadawał się do gry. Można wiedzieć, ile Twój model ma?
-
Witam, Podejrzewam, że ktoś już miał ten problem co ja, jednak nie wiedziałem nawet jak opisać o co mi chodzi w tytule, więc tym bardziej nie wiedziałem co napisać w szukajce i rezultaty poszukiwać były mizerne. Problem polega na tym, że w model LP chciałem pozbyć się ngoonów. Żeby to zrobić użyłem trochę narzędzia cut (w zasadzie to knife, bo w blenderze to robiłem), ale w miejscu cięcia, mimo, że powierzchnia dalej jest płaska, powstają jakieś dziwaczne cieniowania. Nie pomaga export do innych programów. Najprościej będzie jak zaprezentuję na obrazkach: tu zaznaczyłem w jaki sposób wykonane były cięcia Moje pytanie jest następujące: W jaki sposób robić takie elementy (tzn. w tym przypadku szczerby), żeby nie było takich cudów? Dodam, że model na drugim obrazku ma nałożoną normal map, ale wiele to nie pomaga. Dziękuję za pomoc. Pozdrawiam.
-
Wielkie dzięki za wszystkie odpowiedzi, bo technicznie nie miałem pojęcia jak to pociąć (w zbrushu opanowałem na razie podstawowe pędzle i kilka drobniejszych funkcji). Do postaci zrobię jeszcze podstawkę (jakieś skały), tak żeby dało się ją pewnie przykleić. Finalnie ma ona stać na podstawce plastikowej, bo chcę sobie zrobić alternatywny model do Warhammera Fantasy Battle, stąd nie musi być idealnie wyważona, wystarczy, żeby po przyklejeniu do podstawki się nie przewróciła. Co do druku, drukarką nie dysponuję, przeglądałem zatem oferty firm, które się tym zajmują. Liczę się z tym, ze to może być spory koszt, ale jak nie przekroczy pułapu, dajmy na to 400 zł, to w to wejdę. Może orientujecie się, czy dokładność podawana przez firmę jako 16 nm w osi Z, zaś w pozostałych 0,1-0,3 mm będzie wystarczająca, czy może szukać dalej, a jeżeli tak to czego, gdzie? Pozdrawiam.
-
Dziękuję za odpowiedzi. Problem połączenia subtooli rozwiązałem w taki sposób, że zrobiłem merge dla wsyzstkich narzędzi, następnie zrobiłem duplikat tego nowo powstałego subtoola zdynameshowałem, zrobiłem divide parę razy i po zrobieniu project all i paru poprawkach wygląda na to, że mam jedno narzędzie. Ale dalej nie mam pojęcia w jaki sposób pociąć model, tak aby wszystko po wydrukowaniu pasowało do siebie. Obrazek wrzuciłem na inny serwer, może tu będzie działać. W zasadzie nie przedstawia nic ciekawego, ale nie jestem pewien na jakie detale mogę sobie pozwolić przy wydruku małej figurki. Dla przypomnienia, potrzebuje odciąć mu ręce głowę i dłoń wraz z tym co w niej trzyma a potem odpowiednio przygotować do wydruku.
-
Witam, Mam do Szanownego Państwa pytanie. W jaki sposób, czy może przy użyciu jakiego programu przygotować model zrobiony w zbrushu do druku 3d? Wymagania mam specyficzne, bo chciałbym model podzielić, tak aby poszczególne jego części były drukowane oddzielnie, a połączone już po wydrukowaniu. Jest to spowodowane tym, że planuję zrobienie sobie kilku odlewów żywicznych i szczerze mówiąc zupełnie nie mam pojęcia jak się za to zabrać. Widziałem tutorial na stronie pixalogic dot. przygotowania modelu do druku, jednak tam kwestie związane z podziałem postaci przed jej drukowaniem są pomijane. Chodzi o taki model: http:// http://zapodaj.net/images/47fbb17d82232.jpg , planuję go wydrukować w wysokości max 6 cm, a od osoby która zajmuje się odlewaniem dowiedziałem się, że powinienem odrębnie dostarczyć głowę, ręce i tułów. Dodam jeszcze, że postać zrobiona jest przy wykorzystaniu odrębnych subtoole (dla oczu, kłów, szmat itp.) i nie wiem jak to połączyć żeby się to nie rozklekotało po wydruku. Dziękuję za pomoc. Pozdrawiam.
-
Znow zabralem sie za bazgrolki:D AKIA - pierwszy obrazek - niebo, a drugi bardzo od niego odstaje jesli idzie o poziom, ale tez ma cos w sobie. Takie dwa mnie dzis napadly A drugi z referki
-
Maly goblinek ode mnie ;D
-
Witam, dawno tu nie zagladalem. Odkurzylem wczoraj tablet , i wzialem sie za szkic , niestety podczas pracy moj pentagramik zaczal odmawiac posluszenstwa;] okolo 1h ale ni to dokonczone ni nic a jestem z tego calkiem zadowolony P.S. Mam nadzieje ze obrazek sie pokaze - nigdy tego tak nie wstawialem ;]
-
Witam Ja jakies dwa lata temu kupilem pentagram o pen xl , bylo to wyrzucenie pieniedzy w bloto,wiadomo z jakiego powodu. Odpowiadajac na pytanie Glob a powiem ze kupujac wacoma pieniedzy w bloto na pewno nie wyrzucisz. Sam planuje kupic graphire, ale jesli nie uzbieram tych 400 zlotych do czasu splacenia rat za komputer(czyli mam jeszcze 3 miesiace na uzbieranie), to po prostu po splaceniu kompa wezme intoiusa a5 na raty i mysle ze problem tabletow bedzie dla mnie rozwiazany definitywnie;) Z kolei ktorejs nocy nudzilo mi sie okrutnie i przejrzalem ten watek od poczatku do konca i doszedlem do wniosku ze mozna go skwitowac w ten sposob -jak masz malo pieniedzy kup taniego Wacoma, albo jak masz ich wiecej tez kup Wacoma ale drozszego;] Pozdrawiam
-
strasznie mi sie podobaja Twoje prace. Zawsze chcialem tworzyc prace w podobnym stylu ale za malo taletu a i samozaparcia mialem. Zapiera dech , nie wiem czemu ,w koncu to tylko koncepty a nie sceny , sa ekstra ;D
-
szybki szkic..mam nadzieje ze bardzo nie zanizam poziomu;/