ftp://61.135.129.120/pub/Cebas_FinalRender_Stage_1_SP2_for_3DSMAX_v6.x.rar
ftp://202.85.235.50/incoming/TMP1/abc/%20%20%20/com1%20%20/-_-/Cebas.finalRender.Stage-1.for.3dsmax.4.x.and.5.x.rar
I niech nikt tego posta nie kasuje bo nie jest to link do pirackiego oprogramowania a jedynie latka do programu!
A tak swoja droga to gdzie mozna znalezc w sieci SP2 do FR ale pod Maxa 5?
Czy z Waszymi instalacjami FR STage-1 byly dolaczone filmiki instruktazowe. Oraz czy po zainstalowaniu juz FRa w katalogi Maxa/Cebas/FinalRender Stage-1/ jest u Was plik ReadMe.txt w ktorym pisze na samej gorze ze jest to wersja ALPHA?
Moj problem polega na renderowaniu pomieszczen(czasami z kilkoma meblami) aby nie bylo na scianach widzocznewj kaszki. Przy renderingu pustego malego pokoju ze swiatlem wpadajacym przez otwarte zaluzje i przy ustwieniach RH Rays 512, Min. 120 Max. 240 czas renderingu trwa jakies 10h przy PIII 1,5G i 256MB RAM. Najgorsze jest to gdy podczas liczenia globala juz po jakis 10% zaczyna brakowac ramu i HDD rusza a wtedy to juz horror. Nie wyobrazam sobie jak oni renderowali te sceny skladajace sie z ok 144 trylionow polygonow na kompie z 1GB RAMu.
Adek nie podal wszystkiego.
Procesory to juz 4x Pentium IV Xeon 2.4Ghz,
na Plycie Supermicro SUPER P4QH6,
8GB RDRAM, Wildcat 6110, itp.
Jak juz pisalem Adkowi komputer jest uzywany przedewszystkim do modelowania, i do skladu sceny lub animacji do koncowego renderingu na 12 podobnych maszynach w sieci. Wszystko odbywa sie w MAXie 4.26 a modele w scenie sa szczegolowe i co z tego wynika maja geste siatki.