Właśnie skończyłem modelować i teksturować stwora.
Troszkę odbiegłem od swoich założeń, gdyż poszedłem jednak w stronę realizmu. Zamiast dodawania pęknięć i zadrapań, jak na posąg, dodałem "mokry" materiał, żyły i "purchle" :). Co do otoczenia, to postaram się utrzymać scenę w klimacie Atlantis pomieszanego z Diablo. Jeszcze do końca nie wiem co mi z tego wyjdzie:)
Zamieszczam więc rezultaty mojej pracy:
I na koniec turntable:
Dziękuję za pozytywny feedback ;P, ale moja praca znajduje się w załączniku i nie jest pomalowana. Kolorowe zdjęcie to moja referencja, czyli to, co chcę osiągnąć :) W każdym razie popracuję jeszcze trochę nad posągiem, wyszlifuję go i pomaluję i przechodzę dalej do ruin i otaczającej je świątyni. Zamieszczę też zdjęcia całej sceny, żeby było widać o co chodzi.
Witam wszystkich 3d koksów;)
Od pewnego czasu próbuję swoich sił w zbrush'u.
W tym temacie będę aktualizował progress mojego projektu uczelnianego, jakim jest posąg Cthulhu w starożytnej świątyni. Referencją jest diorama zatytuowana "Temple Of The Acients" znaleziona na stronce coolminiornot.com.
Te zdjęcie to REFERENCJA:
A oto, co na razie udało mi się osiągnąć:
Cała scena do tej pory:
Cthulhu update:
Na razie zamieszczam proste rendery bezpośrednio z zbrush'a. Później, jak dopracuję model - render w may'i. Oprócz tego, w planach mam także umieszczenie widocznej na zdjęciu kapliczki we wnętrzu jeszcze większej świątyni. Sam jeszcze nie wiem co z tego wyjdzie. Może wkrótce zamieszczę jakieś koncepty.
Komentarze mile widziane:)
Pozdrawiam.