Skocz do zawartości

mihellus

Members
  • Liczba zawartości

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Warszawa

mihellus's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Genialnie, nie można się do niczego przyczepić, oprócz powielającego się drzewa po prawej - widać po liściach na tle nieba ;)
  2. Że też Ci się chciało tyle dłubać:) Podziwiam cierpliwość, bo efekt jest przedni :)
  3. Właśnie skończyłem modelować i teksturować stwora. Troszkę odbiegłem od swoich założeń, gdyż poszedłem jednak w stronę realizmu. Zamiast dodawania pęknięć i zadrapań, jak na posąg, dodałem "mokry" materiał, żyły i "purchle" :). Co do otoczenia, to postaram się utrzymać scenę w klimacie Atlantis pomieszanego z Diablo. Jeszcze do końca nie wiem co mi z tego wyjdzie:) Zamieszczam więc rezultaty mojej pracy: I na koniec turntable:
  4. Dziękuję za pozytywny feedback ;P, ale moja praca znajduje się w załączniku i nie jest pomalowana. Kolorowe zdjęcie to moja referencja, czyli to, co chcę osiągnąć :) W każdym razie popracuję jeszcze trochę nad posągiem, wyszlifuję go i pomaluję i przechodzę dalej do ruin i otaczającej je świątyni. Zamieszczę też zdjęcia całej sceny, żeby było widać o co chodzi.
  5. Witam wszystkich 3d koksów;) Od pewnego czasu próbuję swoich sił w zbrush'u. W tym temacie będę aktualizował progress mojego projektu uczelnianego, jakim jest posąg Cthulhu w starożytnej świątyni. Referencją jest diorama zatytuowana "Temple Of The Acients" znaleziona na stronce coolminiornot.com. Te zdjęcie to REFERENCJA: A oto, co na razie udało mi się osiągnąć: Cała scena do tej pory: Cthulhu update: Na razie zamieszczam proste rendery bezpośrednio z zbrush'a. Później, jak dopracuję model - render w may'i. Oprócz tego, w planach mam także umieszczenie widocznej na zdjęciu kapliczki we wnętrzu jeszcze większej świątyni. Sam jeszcze nie wiem co z tego wyjdzie. Może wkrótce zamieszczę jakieś koncepty. Komentarze mile widziane:) Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności