Jump to content

Posąg Cthulhu i świątynia


mihellus

Recommended Posts

Witam wszystkich 3d koksów;)

 

Od pewnego czasu próbuję swoich sił w zbrush'u.

W tym temacie będę aktualizował progress mojego projektu uczelnianego, jakim jest posąg Cthulhu w starożytnej świątyni. Referencją jest diorama zatytuowana "Temple Of The Acients" znaleziona na stronce coolminiornot.com.

 

Te zdjęcie to REFERENCJA:

temple_insert_layout_plain.jpg

 

A oto, co na razie udało mi się osiągnąć:

 

Cała scena do tej pory:

tumblr_m27jlibeq71rsoo0h

 

Cthulhu update:

tumblr_m2dacbm9a91rsoo0ho1_1280.jpg

 

Na razie zamieszczam proste rendery bezpośrednio z zbrush'a. Później, jak dopracuję model - render w may'i. Oprócz tego, w planach mam także umieszczenie widocznej na zdjęciu kapliczki we wnętrzu jeszcze większej świątyni. Sam jeszcze nie wiem co z tego wyjdzie. Może wkrótce zamieszczę jakieś koncepty.

 

 

Komentarze mile widziane:)

Pozdrawiam.

Edited by mihellus
sprostowanie
Link to comment
Share on other sites

Dziękuję za pozytywny feedback ;P, ale moja praca znajduje się w załączniku i nie jest pomalowana. Kolorowe zdjęcie to moja referencja, czyli to, co chcę osiągnąć :) W każdym razie popracuję jeszcze trochę nad posągiem, wyszlifuję go i pomaluję i przechodzę dalej do ruin i otaczającej je świątyni. Zamieszczę też zdjęcia całej sceny, żeby było widać o co chodzi.

Link to comment
Share on other sites

Troszkę mi to (marudząc) nie przystaje do architektury z Lovecrafta - szczególnie uwielbianego przez niego słowa "cyklopowa".

Oczekiwałbym czegos bardziej powykręcanego.

Tutaj to jakaś grecka świątynia, styl raczej mało mi działa na obniżenie poczytalności:)

Ale to tylko tak koncepcyjnie marudząc, wykonanie wydaje się spoko.

Link to comment
Share on other sites

Jeżeli mogę pomóc, to polecam poszukać inspiracji w tym filmie: http://www.filmweb.pl/film/Zew+Cthulhu-2005-259396

niema produkcja w czerni i bieli z 2005 roku. Moim zdaniem ma klimat taki, jaki powinna mieć każda produkcja powiązana z literaturą lovecrafta.

Co najważniejsze, trwa to mniej niż godzinę, więc to miłe urozmaicenie na czas renderowania ;)

Link to comment
Share on other sites

Właśnie skończyłem modelować i teksturować stwora.

Troszkę odbiegłem od swoich założeń, gdyż poszedłem jednak w stronę realizmu. Zamiast dodawania pęknięć i zadrapań, jak na posąg, dodałem "mokry" materiał, żyły i "purchle" :). Co do otoczenia, to postaram się utrzymać scenę w klimacie Atlantis pomieszanego z Diablo. Jeszcze do końca nie wiem co mi z tego wyjdzie:)

 

Zamieszczam więc rezultaty mojej pracy:

 

tumblr_m2j0mrLPFU1rsoo0ho1_1280.jpg

tumblr_m2j0fkkgWf1rsoo0ho1_1280.jpg

tumblr_m2j0fkkgWf1rsoo0ho5_1280.jpg

tumblr_m2j0fkkgWf1rsoo0ho3_1280.jpg

tumblr_m2j0fkkgWf1rsoo0ho2_1280.jpg

tumblr_m2j0fkkgWf1rsoo0ho4_1280.jpg

tumblr_m2j0fkkgWf1rsoo0ho6_1280.jpg

tumblr_m2j0fkkgWf1rsoo0ho7_1280.jpg

tumblr_m2j0fkkgWf1rsoo0ho8_1280.jpg

tumblr_m2j0fkkgWf1rsoo0ho10_1280.jpg

 

I na koniec turntable:

Link to comment
Share on other sites

Bardzo fajny. Jeśli jednak zamierzasz, tak jak piszesz, odbiec od posągu w stronę żywego organizmu to trochę malowanie do takiego materiału nie pasuje. Obecne przypomina rzeźbę z jakiegoś rzadkiego, zielonkawego kamienia, a nie kolor żywego organizmu. Według mnie powinieneś pozostać przy kamiennej rzeźbie i dorobić trochę pęknięć i ukruszeń bo malowanie jest bardzo fajne.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy