Skocz do zawartości

mailacc

Members
  • Liczba zawartości

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

mailacc's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Witam, Szukam osoby, która podjęłaby się wykończenia dość dużej (ok.1000 obiektów) sceny 3d (teksturowanie, światła, animacja kam ok.1,5 min, optymalizacja, rendering, ew. postprodukcja). Ze względu na to, że projekt muszę oddać najpóźniej do końca stycznia, jestem zmuszona do poproszenia o pomoc profesjonalisty. Prawie wszystkie obiekty były wymodelowane przeze mnie, niektóre posiadają tekstury itd. Jeśli chodzi o rendering to ustawiłam najlepiej jak umiem i rendery nie są złe, ale jednak brakuje im do realizmu (to pewnie w jakimś większym procencie również wina tekstur). Zależy mi na sprawdzeniu i poprawieniu błędów. Najlepiej byłoby gdyby zleceniobiorca mógł mi wytłumaczyć, pokazać, albo opisać jak uzyskał dane efekty. Wiem, że wszystko jest w tutorialach, ale przy moim obecnym etapie znajomości oprogramowania nie jestem w stanie (mimo chęci) zdążyć na czas i uzyskać wymarzonych efektów, nad czym ubolewam. Zainteresowane osoby zapraszam do przesyłania linków z portfolio oraz wyceny poprzez wiadomość prywatną na forum, wtedy też podam więcej szczegółów.
  2. mailacc

    Szybka porada co lepsze

    dzięki wielkie, nie znam się zbytnio na parametrach jak widać, dlatego pytam :) a na allegro wiadomo, szukają takich jeleni w tym zakresie jak ja, w dodatku zauważyłam, że w 2 aukcji nawet nie podali producentów ramu, dysku...no cóż do wtorku coś chyba znajdę ;)
  3. Witam proszę o szybką poradę który zestaw uważacie za lepszy do maxa i vraya : postawić na procek : http://allegro.pl/hit-i7-8x3-60-ghz-500gb-gtx-550ti-8gb-500w-i2260199585.html czy lepszą grafę i więcej ramu z ale gorszym prockiem : http://allegro.pl/amd-3d-fx4100-4x3-6ghz-16gb-500gb-gtx560-1gb-620w-i2252821751.html#delivery Niestety środki na zakup mam ograniczone, będę wdzięczna za odpowiedzi ;) ps. wesoły świąt ;)
  4. zdecydowanie przyda się ;)
  5. Dzięki za podpowiedź ;) Niestety mojego peceta już nie da się wyposażyć w więcej ramu. Spróbuję podzielić na części, oświetlać i teksturować i posiłkować się takimi xrefami. Przy około 100 000 poly z włączonym GI i prostymi materiałami przy ustawieniu very low mam klatkę 720 poniżej min. A z tymi farmami, ktoś odpowie ? Z góry, dzięki!
  6. Witam wszystkich, właśnie zakończyłam modelowanie sporego interioru i wyszło około 20mln poly, vray strasznie wolno (ok. 20-30 min) renderuje jedną klatkę przy deafultowych ustawieniach bez żadnych świateł, map i materiałów. Mój pecet jest entą ilość razy za słaby na to (amd 64 X2 dual core 5000+ 2.61 GHz, 4GB RAM, 2xNvidia Geforce 9500GT(po 512)) wg minimalnych wymagań maxa, to wiem od dawna, ale chciałabym wiedzieć czy to jest jedyną przyczyną? Wszystkie scenki z pojedynczymi obiektami renderują się w parę sek, a tutaj miazga. Pytanie teraz czy warto to wszystko optymalizować tzn. wstawiać xrefy i wtedy będzie szybciej i da się ustawić czy kombinować coś z liczbą poly (głównie obiekty z turbosmooth'em)? W viewporcie nie mam problemów póki co. Wiem, że najlepiej byłoby kupić kompa, ale tak czy siak będę korzystać z usług render farmy. Zależy mi na fotorealistycznym końcowym efekcie, na tutkach widziałam jak interiory renderują się w parę sek na takim etapie zaawansowania bez GI itd. Dodatkowo chciałabym się dowiedzieć czy znacie jakieś tutki mówiące jak oświetlać duże sceny pod fly-through bo znalazłam tylko to http://www.spot3d.com/vray/help/150SP1/tutorials_imap2.htm, nie ma tu niestety nic o tym gdzie wstawić vray lights i jak się różni to w stosunku do oświetlania still-i, albo inne dotyczące sposóbów renderowania animacji statycznej w vray-u (np. brute force). Jeszcze jedno pytanie odnośnie renderowania w farmach - rozumiem, że wysyłacie im gotowy plik (pliki) z ustawionym już vray-em, a oni tam tylko klikają render? Czy też sami ustawiają niektóre rzeczy? Będę bardzo wdzięczna za wszystkie odpowiedzi, ps. wizka jest na potrzeby pracy dyplomowej. Pozdrawiam!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności