Skocz do zawartości

bartuk97

Members
  • Liczba zawartości

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

bartuk97's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Dobra, poradziłem sobie z cieniami :) I teraz następne pytanie :D Mam stadion podzielony na części. Górna, dolna, lewa, prawa. Górna i lewa bakeuje się ładnie, ale dolna i prawa jest ciemniejsza, czy to problem z lampą?
  2. Co zrobić by cienie przy baked shadows były jaśniejsze?
  3. Kolejne proste :) Jak zaokrąglić plane'a? Chodzi o to, żeby nie był prosty tylko taki wygięty.
  4. Czy da się zaznaczyć część obiektu w UV Image Editor? Chodzi o to, że mam obiekt włączam edit mode zaznaczam cały wchodzę do uv IE i chcę zaznaczyć tam miejsce na teksturze i żeby tak samo zaznaczone było na obiekcie.
  5. Witam! Mam problem. Mam obiekt składający się z kilkuset pojedynczych meshy. Podzieliłem go w edit mode tak, że każdy mesh to oddzielny obiekt. Wyeksportowałem to do obj i przy importowaniu w maxie obiekt łączy się w całość, tak jak był na pocxzątku. Proszę o pomoc :)
  6. Na początek witam wszystkich, którzy to przeczytają :) Mam problem z angielskim tutorialem o cieniach na stadionie. Nie chodzi o sam język bardziej o to jam mam to zrobić. here`s a short bake tutorial thanks to alegor for teaching me download blend file http://www.mediafire.com/?ifag0mbw1t684c3 import stadiums with addboards in sie and then export it open this blend file import the stadium and now you have to make these settings in all these files expect REBOUNDS Ztransp, RGB to 0.000, and Trashado and also Alpha, Anti premul you make it for addoards till to the goals(from ADS_1-00-03 === ADS_1-05-04 then base ,downside,downtribune,field1,field3,left_side and so when you finish all so now you have to make some parts invisible coz during the bake they make black parts in pitch make BASE invisible lines adverts dirty parts rebounds sky then make a circle around the stadium holding CTRL Then Object --> Make Links --> To Scene then save this File Save As in desktop or somewhere you want ok now we want to bake the pitch select Field1 then switch to Edit mode make a circle around the stadium holding CTRL then F9 UV Texture NEW and name it as shad then go to UV image Editor then pres image make Width 2048 Height 1024 its standart for pesturfs but you can make also 2048 like in pic dont forget Alpha 0.000 and press OK then go to UVS --> unwrap and the pitch is ready to bake press f10 and press bake and pitch will be baked when its finished press f9 and delete The first uv texture UVtex ,then go to Image pack image as png then again image Save as and you save it in desktop as 1.png then press f6 and load the new image in desktop pic will be loaded now select again field1 object make links to scene --> Stadium DF and now export stadium to sef import with sie and its finished :D Jeśli ktoś byłby chętny pomóc to daję plik sef i skrypty: Skrypty http://www.mediafire.com/?dlaznfbpzfsbntc Stadion http://www.mediafire.com/?1fnnd9h697a0ab4 Jeśli ktoś ma czas i chęci to bardzo proszę o objaśnienie tego tutoriala w języku dla początkujących :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności