Jump to content

zjadarka

Members
  • Posts

    12
  • Joined

  • Last visited

zjadarka's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputation

  1. Faktycznie robiłem model źle. Przy dodaniu TurboSmooth klikałem "Isoline Display" i to było przyczyną moich problemów. Nie zdawałem sobie sprawy, że zmienia to siatkę, a nie tylko parametry wyświetlania jej. Teraz również siatka jest poprawna, ponieważ wszędzie są czworoboki. Dziękuję serdecznie za udział w dyskusji i pomocne dłonie wyciągnięte w moją stronę :)
  2. Ten tutek jest tak prosty, że nie mam pojęcia co mogłem przeoczyć, albo zrobić niewłaściwie. Robiłem go nawet dwa razy, i wyszło to samo. Czasami mam wrażenie, że to mój komputer nie lubi się po prostu z maxem... ;) Kolego, a skoro go zrobiłeś to czy mógłbyś pokazać jak wyglądała Twoja siatka przed dodaniem modyfikatora MeshSmooth?
  3. Dobrze widzisz :) Cóż, będzie mi łatwiej zrobić ten model od nowa, niż teraz go ciąć. Dzięki wielkie za pomoc :)
  4. Wybacz, mogłem sam od razu na to wpaść, by zamieścić siatkę obiektu :)
  5. Witam, Chciałem zrobić piłkę, jak z tego tutorialu: http://tutorial-z.com/ball-modeling-tutorial/. Niestety po zastosowaniu modyfikatora MeshSmooth powstaje mi coś, co widać w załączniku. (Chodzi o tą rozetkę widoczną na jasnych częściach). Dodam że zmiana Subdivision Method niewiele daje. Co zrobić, by obiekt był wygładzony? Proszę o pomoc.
  6. Dziękuję wszystkim za pomoc. Udało się zrobić tak jak chciałem.
  7. Witam, Mam problem z mirror. Chcę taki obiekt obrócić w osi Z: http://img259.imageshack.us/img259/1766/38809251.jpg Obrócenie następuje, jednakże połówki nachodzą na siebie, czego chcę uniknąć: http://img812.imageshack.us/img812/2470/70123559.jpg Co mam zrobić by zmirrorować obiekt tak jak chcę (tak by oryginał i kopia przylegały do siebie)? Dodam, że jeżeli wybieram obrócenie obiektu w osi Y, albo X to kopia obiektu w ogóle powstaje w różnych, dziwnych miejsach... Proszę o pomoc.
  8. Ale wszystkie zachowywały się w ten sposób. Max chyba jest mocno zbugowany, z Mayią nigdy nie miałem problemów.
  9. Mniej więcej wiem jak zrobić tak by było jak chcę, jednakże zastanawia mnie samo zjawisko problemu. Czy ja zrobiłem coś źle przy robieniu siatki, czy może to jakiś bug? Pisałem o tym. Nie działa. Co dziwne, bo przecież ustawiając kierunek extrude na wektor normalny do powierzchni powinno extrudować polygon wzdłuż tego wektora. A tak się nie dzieje :/ Reset Xform zadziałało! Kłaniam się pięknie najlepszym kapeluszem!
  10. Witam, Robię sobie coś takiego: http://imageshack.us/f/213/beztytuu1cwe.jpg/ I chciałbym extrudować zaznaczony poligon wzdłóż osi z (nie bardzo to widać, to ta biegnąca w górę ekranu). A jedyne co udaje mi się uzyskać to to: http://imageshack.us/f/545/beztytuu2tj.jpg/ Dodam, że zmiana w settings opcji extrude (Group, By Polygon, Local Normal) nic nie daje. Polygon extrudowany jest zawsze w tym samym kierunku. Próbowałem też wszystkich opcji w Reference Coordinate System i też nic... Proszę o pomoc.
  11. Pomogło. Dziękuję serdecznie!
  12. Witam, Na początku chciałbym powitać wszystkich użytkowników forum. Jestem początkujący i natrafiłem na taki oto problem: Tworzę cylinder, ustawiam by miał 12 ścian, następnie przekształcam go na editable poly i... ściany znikają. Cylinder jest idealnie okrągły, a chcę by ściany były widoczne. Odznaczenie opcji 'smooth' przed przekształceniem nic nie daje. Wersja maxa: 2012. Proszę o pomoc.
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy