Skocz do zawartości

v0idspace

Members
  • Liczba zawartości

    17
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

v0idspace's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. v0idspace

    [wip] The Edge

    http://kukuklok.com/ - "Robienie gier nigdy nie było takie proste! Ustaw nasz budzik co 15 minut, a już nigdy nie zaśniesz podczas pracy!" :( http://w996.wrzuta.pl/audio/9VUz2mJgOA8/soe_soundtrack_1 http://w996.wrzuta.pl/audio/1DW9cwyEKFi/soe_soundtrack_2 http://w996.wrzuta.pl/audio/alV2LEXi3lm/soe_soundtrack_3 Wrzucam 3 kawałki z gry, fajne są.
  2. v0idspace

    [wip] The Edge

    Dzięki za kibicing. ;) Jeden programista w 2 tygodnie to rzeczywiście mało, koksem wcale nie jestem, a i mechanika prosta nie jest. Pracuję po prostu 10h tygodniowo. ;) EDIT: Chciał napisać 10h dziennie. Ale to i tak nieaktualne, bo Monio właśnie mnie uświadomił, że pracujemy minimum 12h dziennie. :(
  3. v0idspace

    [wip] The Edge

    Zrezygnowaliśmy z tych szpiców, opór nie pasują do klimatu gry. Laska idzie do konkretnej poprawy - później, jeśli starczy czasu. Ostatecznie mamy jeszcze 6 dni, a mamy dopiero silnik z paroma lekkimi zarysami tego, jakie będą poziomy i jakoś 1/3 grafik. :C
  4. v0idspace

    Oceńcie moją stronę :)

    A czy w regulaminie Joomli nie jest napisane, że musisz mieć napisane "Created by Joomla" bądź coś w tym stylu na stronie głównej? :) Skoro nie jesteś grafikiem, a nazywasz się informatykiem (programistą? frontendem? gościem od krojenia szablonów?) ostatecznie oferujesz klientowi? Coś poza zainstalowaniem joomli? Zastanów się trochę, jeśli chcesz na poważnie zarabiać to chociaż KUP od kogoś szablon i robiąc zlecenia - outsource'uj, zaoferuj cokolwiek ciekawego.
  5. v0idspace

    [wip] The Edge

    Skrin z unity:
  6. v0idspace

    Unity3d

    Ducktape developing FTW. :) Dzięki.
  7. v0idspace

    Unity3d

    Jak zaokrąglić liczbę do 0.5?
  8. v0idspace

    Unity3d

    @woyoooo - http://unity3d.com/support/documentation/Components/terrain-OtherSettings.html ?
  9. v0idspace

    Unity3d

    function OnTriggerStay (collision : Collider) { var sc : Transform; sc = collision.transform.Find("SideColliders"); sc.gameObject.SetActiveRecursively(true); } function OnTriggerExit (collision : Collider) { var sc : Transform; sc = collision.transform.Find("SideColliders"); sc.gameObject.SetActiveRecursively(false); } Generalnie działa i wszystko jest okej, ale wyskakuje mi ciągle ten Null Reference Exception. Tylko, że teraz wyskakuje jak parę razy popodchodzę do tego collidera, on się włączy, wyłączy, i dopiero za jakimś razem ten błąd. Nic złego nie robi, ale czerwono świeci i po mi to tak no. Jakiś pomysł?
  10. v0idspace

    Unity3d

    Zrozumiałeś idealnie, ale to aktywuje WSZYSTKIE nieaktywne dzieci obiektu B, a ja chcę aktywować dziecko o nazwie "SideColliders".
  11. v0idspace

    Unity3d

    Nie mam pojęcia, w jaki sposób miałoby to działać. Generalnie wrzucałem do Unity, bo stwierdziłem, że może to ja nie rozumiem, próbowałem to tweakować w różne strony, ale i tak nie widzę w tym sensu. Możesz dokładnie wyjaśnić, co chciałeś zrobić? Ja chcę tylko znaleźć obiekt - dziecko obiektu o danej nazwie, z którym mam kolizję i aktywować go razem ze wszystkimi jego dziećmi. :( EDIT: Nie nie arev, nie mogę zrobić stałej referencji. Generalnie mam sobie duuużo obiektów, z czego każdy ma childrena o nazwie SideColliders, który musi być nieaktywny dopóki nie podejdę blisko. EDIT2: Nadpisywanie collidera to trafna uwaga, zmieniłem na "collidedObject" żeby mi się nie myliło, ale mam tam jeszcze dłuuugi fragment kodu, który korzystał właśnie z "collider" i wszystko jest okej. Anyway, po zmianie na collidedObject ciągle mam null reference exception.
  12. v0idspace

    Unity3d

    function OnTriggerStay (collider : Collider) { collider.gameObject.Find("SideColliders").SetActiveRecursively(true); } O mam sobie taki kod. Chcę żeby przy kolizji uaktywnił się obiekt SideColliders, który jest childem collidera. Coś robię nie tak? Bo mam exception, że takiego obiektu nie ma. Jest. Sprawdzałem 3 razy.
  13. v0idspace

    Unity3d

    Jeśli rzeczywiście tak jest, w jaki sposób mam wyciągnąć z niej kierunek chodzenia w Quaternionach? transform.rotation = ? Dalej, jeśli chodzi o kolizje. Mam dookoła gracze różne sześciany - collidery. Jeden z nich to action collider, który odpowiada za to, czy można wykonać jakąś akcję. Przykładowo: podchodzę postacią do dźwigni i jeśli collider koliduje z dźwignią to zwraca mi się true. Skrypt chcę mieć na postaci, więc generalnie przydałoby mi się coś w stylu: function ActionCollider.OnCollisionStay (collider : Collision) { if (collider.tag == "dźwignia") { Cokolwiek(); } }
  14. v0idspace

    Unity3d

    Problem rozwiązany. Dzięki za pomoc. ...ale pojawił się kolejny. Jest jakiś sposób na sprawdzenie, czy zachodzi kolizja pomiędzy dwoma obiektami spoza skryptu, w którym to napiszę? Przeszukałem cały internet i znalazłem tylko http://answers.unity3d.com/questions/221276/how-to-detect-collision-between-two-objects-from-a.html a tu i tak nie ma odpowiedzi.
  15. v0idspace

    Unity3d

    Ja pisałem z konta Monia, a teraz mam własne to sobie odpowiem z tego, a co. @arev - zmienna velocity odpowiada za szybkość poruszania się, a nie za kierunek. Idąc za Unity Script Reference: PlatformInputController odpowiada niestety za ruch platformowy, a ja mam 8 - kierunkowy. @ledyr - nie, nie do platformówki. Z klawiszami tak zrobić nie mogę z różnych powodów, potrzebuję czegoś, co mnie nakierunkuje na to, jak sprawdzić, w która stronę rusza się postać, po prostu. Anybody?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności