-
[wip] The Edge
http://kukuklok.com/ - "Robienie gier nigdy nie było takie proste! Ustaw nasz budzik co 15 minut, a już nigdy nie zaśniesz podczas pracy!" :( http://w996.wrzuta.pl/audio/9VUz2mJgOA8/soe_soundtrack_1 http://w996.wrzuta.pl/audio/1DW9cwyEKFi/soe_soundtrack_2 http://w996.wrzuta.pl/audio/alV2LEXi3lm/soe_soundtrack_3 Wrzucam 3 kawałki z gry, fajne są.
-
[wip] The Edge
Dzięki za kibicing. ;) Jeden programista w 2 tygodnie to rzeczywiście mało, koksem wcale nie jestem, a i mechanika prosta nie jest. Pracuję po prostu 10h tygodniowo. ;) EDIT: Chciał napisać 10h dziennie. Ale to i tak nieaktualne, bo Monio właśnie mnie uświadomił, że pracujemy minimum 12h dziennie. :(
-
[wip] The Edge
Zrezygnowaliśmy z tych szpiców, opór nie pasują do klimatu gry. Laska idzie do konkretnej poprawy - później, jeśli starczy czasu. Ostatecznie mamy jeszcze 6 dni, a mamy dopiero silnik z paroma lekkimi zarysami tego, jakie będą poziomy i jakoś 1/3 grafik. :C
-
Oceńcie moją stronę :)
A czy w regulaminie Joomli nie jest napisane, że musisz mieć napisane "Created by Joomla" bądź coś w tym stylu na stronie głównej? :) Skoro nie jesteś grafikiem, a nazywasz się informatykiem (programistą? frontendem? gościem od krojenia szablonów?) ostatecznie oferujesz klientowi? Coś poza zainstalowaniem joomli? Zastanów się trochę, jeśli chcesz na poważnie zarabiać to chociaż KUP od kogoś szablon i robiąc zlecenia - outsource'uj, zaoferuj cokolwiek ciekawego.
-
[wip] The Edge
Skrin z unity:
- Unity3d
- Unity3d
- Unity3d
-
Unity3d
function OnTriggerStay (collision : Collider) { var sc : Transform; sc = collision.transform.Find("SideColliders"); sc.gameObject.SetActiveRecursively(true); } function OnTriggerExit (collision : Collider) { var sc : Transform; sc = collision.transform.Find("SideColliders"); sc.gameObject.SetActiveRecursively(false); } Generalnie działa i wszystko jest okej, ale wyskakuje mi ciągle ten Null Reference Exception. Tylko, że teraz wyskakuje jak parę razy popodchodzę do tego collidera, on się włączy, wyłączy, i dopiero za jakimś razem ten błąd. Nic złego nie robi, ale czerwono świeci i po mi to tak no. Jakiś pomysł?
- Unity3d
-
Unity3d
Nie mam pojęcia, w jaki sposób miałoby to działać. Generalnie wrzucałem do Unity, bo stwierdziłem, że może to ja nie rozumiem, próbowałem to tweakować w różne strony, ale i tak nie widzę w tym sensu. Możesz dokładnie wyjaśnić, co chciałeś zrobić? Ja chcę tylko znaleźć obiekt - dziecko obiektu o danej nazwie, z którym mam kolizję i aktywować go razem ze wszystkimi jego dziećmi. :( EDIT: Nie nie arev, nie mogę zrobić stałej referencji. Generalnie mam sobie duuużo obiektów, z czego każdy ma childrena o nazwie SideColliders, który musi być nieaktywny dopóki nie podejdę blisko. EDIT2: Nadpisywanie collidera to trafna uwaga, zmieniłem na "collidedObject" żeby mi się nie myliło, ale mam tam jeszcze dłuuugi fragment kodu, który korzystał właśnie z "collider" i wszystko jest okej. Anyway, po zmianie na collidedObject ciągle mam null reference exception.
-
Unity3d
function OnTriggerStay (collider : Collider) { collider.gameObject.Find("SideColliders").SetActiveRecursively(true); } O mam sobie taki kod. Chcę żeby przy kolizji uaktywnił się obiekt SideColliders, który jest childem collidera. Coś robię nie tak? Bo mam exception, że takiego obiektu nie ma. Jest. Sprawdzałem 3 razy.
-
Unity3d
Jeśli rzeczywiście tak jest, w jaki sposób mam wyciągnąć z niej kierunek chodzenia w Quaternionach? transform.rotation = ? Dalej, jeśli chodzi o kolizje. Mam dookoła gracze różne sześciany - collidery. Jeden z nich to action collider, który odpowiada za to, czy można wykonać jakąś akcję. Przykładowo: podchodzę postacią do dźwigni i jeśli collider koliduje z dźwignią to zwraca mi się true. Skrypt chcę mieć na postaci, więc generalnie przydałoby mi się coś w stylu: function ActionCollider.OnCollisionStay (collider : Collision) { if (collider.tag == "dźwignia") { Cokolwiek(); } }
-
Unity3d
Problem rozwiązany. Dzięki za pomoc. ...ale pojawił się kolejny. Jest jakiś sposób na sprawdzenie, czy zachodzi kolizja pomiędzy dwoma obiektami spoza skryptu, w którym to napiszę? Przeszukałem cały internet i znalazłem tylko http://answers.unity3d.com/questions/221276/how-to-detect-collision-between-two-objects-from-a.html a tu i tak nie ma odpowiedzi.
-
Unity3d
Ja pisałem z konta Monia, a teraz mam własne to sobie odpowiem z tego, a co. @arev - zmienna velocity odpowiada za szybkość poruszania się, a nie za kierunek. Idąc za Unity Script Reference: PlatformInputController odpowiada niestety za ruch platformowy, a ja mam 8 - kierunkowy. @ledyr - nie, nie do platformówki. Z klawiszami tak zrobić nie mogę z różnych powodów, potrzebuję czegoś, co mnie nakierunkuje na to, jak sprawdzić, w która stronę rusza się postać, po prostu. Anybody?
v0idspace
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta