Mój problem jest następujący.
Jest materiał M1
I dwa obiekty O1 oraz O2.
Oba pokrywa materiał M1, kiedy wczytam do Material Editor materiał z jednego z tych obiektów edycja zmienia materiał na obydwu obiektach, wiadomo. I teraz tak:
Merguje z innej sceny obiekt O3 pokryty również materiałem M1. Nazwa maty taka sama, ta sama tekstura z tą samą ściężką.
Wyskakuje mi alert o duplikacji nazwy, wybieram wykorzystanie materiału ze sceny. Efekt powinien być taki, że M1 pokrywa jednocześnie O1, O2 i O3 i nie ma znaczenia, z którego obiektu pobiorę do ME materiał, edycja będzie zmieniała wszystkie obiekty. Tak się jednak nie dzieje, obiekt zmerdżowany ma jakby własną kopię M1 :( Zupełnie jak przy wybraniu podczas alertu "Zmień nazwę zduplikowanego materiału". Z tym że nazwa jest ta sama!
Co zrobić aby materiały o tej samej nazwie w scenie nie duplikowały sie?
Od razu zaznaczam że nie chodzi o Bitmap/Photometric Path Editor bo tekstury mają tą samą ścieżkę, nazwy materiałów i tekstur też.