Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Shomei5

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Shomei5 odpowiedział Shomei5 → na temat → 3ds max
    Wszystkie porady się przydały, jeszcze raz dzięki.
  2. Shomei5 odpowiedział Shomei5 → na temat → 3ds max
    Wielkie dzięki, jak najbardziej się nada. :) Daję repa. Jednak mimo, że nie znalazłem wiele na ten temat w internecie, czy mimo wszystko można prosić o instrukcję jak zrobić taką sferę samemu, tak na przyszłość?
  3. Tak jak w tytule chodzi o to żeby była to sfera z wyciętą z niej spiralą tak by było widać, że jest pusta w środku. Dobrze jakby dało się kontrolować liczbę zwojów. Dla lepszego zobrazowania załączam obrazek: [ATTACH=CONFIG]87033[/ATTACH]
  4. Shomei5 odpowiedział Shomei5 → na temat → 3ds max
    Dzięki Dynamico, Twoje wskazówki trochę mnie nakierowały. Gdyby ktoś trafił na ten tutorial i miał podobny problem napiszę co zrobiłem. Połączyłem już wcześniej obiekty za pomocą attach modifier, jednak dopiero teraz udało się zrobić resztę, wyciąłem wszystkie polygony z tyłu, tak że z figur powstały foremki, inaczej faktycznie krawędzie nie chcą się łączyć. Ponadto trzeba tutaj krawędzie łączyć pojedynczo jedna po drugiej, gdyż całościowo w tym przypadku bridge modifier nie chciał połączyć żadnej. Niektóre z tych krawędzi dodatkowo da się połączyć dopiero kiedy zrobi się poprzednie jako "bazę". Jest jeszcze trochę ręcznego modelowania, ale myślę że powinienem sobie dalej poradzić, w razie wątpliwości będę pisał.
  5. Nie będę ukrywał, że przygodę z 3ds max'em zacząłem dopiero niedawno. Natrafiłem na taki oto tutorial http://www.3dtotal.com/index_tutorial_detailed.php?id=201&catDisplay=1&roPos=1&page=1#.T43LbnnwHs1 zaciąłem się niestety w połowie na figurze 2. Mam obecnie wypukłe obiekty, doszedłem jak zrobić bridge, jednak tu też z jakiegoś powodu program nie chce łączyć ich krawędziami, a jedynie polygonami. Czy ktoś wie może co zrobić, żeby bridge modifier działał przy krawędziach? I kolejne pytanie - jak dalej można wykonać ów tutorial, jak połączyć krawędzie, żeby siatka wyglądała jak na obrazku tworząc wzór do powielenia? Próbuję niestety nie wychodzi mi to tak jak w przykładzie. Mam wersję trial 3ds max 2013.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.