Skocz do zawartości

Shomei5

Members
  • Liczba zawartości

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Shomei5's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Wszystkie porady się przydały, jeszcze raz dzięki.
  2. Wielkie dzięki, jak najbardziej się nada. :) Daję repa. Jednak mimo, że nie znalazłem wiele na ten temat w internecie, czy mimo wszystko można prosić o instrukcję jak zrobić taką sferę samemu, tak na przyszłość?
  3. Tak jak w tytule chodzi o to żeby była to sfera z wyciętą z niej spiralą tak by było widać, że jest pusta w środku. Dobrze jakby dało się kontrolować liczbę zwojów. Dla lepszego zobrazowania załączam obrazek: [ATTACH=CONFIG]87033[/ATTACH]
  4. Shomei5

    Jak zrobić taką oponę?

    Dzięki Dynamico, Twoje wskazówki trochę mnie nakierowały. Gdyby ktoś trafił na ten tutorial i miał podobny problem napiszę co zrobiłem. Połączyłem już wcześniej obiekty za pomocą attach modifier, jednak dopiero teraz udało się zrobić resztę, wyciąłem wszystkie polygony z tyłu, tak że z figur powstały foremki, inaczej faktycznie krawędzie nie chcą się łączyć. Ponadto trzeba tutaj krawędzie łączyć pojedynczo jedna po drugiej, gdyż całościowo w tym przypadku bridge modifier nie chciał połączyć żadnej. Niektóre z tych krawędzi dodatkowo da się połączyć dopiero kiedy zrobi się poprzednie jako "bazę". Jest jeszcze trochę ręcznego modelowania, ale myślę że powinienem sobie dalej poradzić, w razie wątpliwości będę pisał.
  5. Nie będę ukrywał, że przygodę z 3ds max'em zacząłem dopiero niedawno. Natrafiłem na taki oto tutorial http://www.3dtotal.com/index_tutorial_detailed.php?id=201&catDisplay=1&roPos=1&page=1#.T43LbnnwHs1 zaciąłem się niestety w połowie na figurze 2. Mam obecnie wypukłe obiekty, doszedłem jak zrobić bridge, jednak tu też z jakiegoś powodu program nie chce łączyć ich krawędziami, a jedynie polygonami. Czy ktoś wie może co zrobić, żeby bridge modifier działał przy krawędziach? I kolejne pytanie - jak dalej można wykonać ów tutorial, jak połączyć krawędzie, żeby siatka wyglądała jak na obrazku tworząc wzór do powielenia? Próbuję niestety nie wychodzi mi to tak jak w przykładzie. Mam wersję trial 3ds max 2013.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności