Skocz do zawartości

marian00

Members
  • Liczba zawartości

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

marian00's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. No niestety cała scena się posypała. Wyłączyłem gamme i kolory są ok ale teraz mam komunikaty za każdym razem przy próbie renderowania (nawet po włączeniu gammy) jak na obrazku poniżej. To jest jakaś masakra...
  2. Wielkie dzięki. wyłączyłem gamme i jest wszystko jak należy.
  3. Witam> szukam pomocy w znalezieniu odpowiedzi jak zrobić aby kolory w materiałach i viewportach były bardziej "ożywione" ? Wszędzie (sceny, material editor) mam kolory bardzo wyblakłe. Załączam obrazek gdzie po lewej jest mój ekran a poprawej ekran na którym są "prawidłowe" kolory. Używam maxa 2012 i vray.
  4. Witam. Modelowałem pokój z tutoriala domyslnie mając ustawiony w maxie renderer v-ray. W kolejnej lekcji z tutka okazało się ze powinienem mieć ustawiony renderer metal ray. Po zmianie rendererana z v-ray na mental ray podłoga zamieniła mi się w wode :D. Pytanie: czy jest sposób żeby podłoga pozostała podłogą nadal po zmianie renderera czy tez muszę zrobić ją od nowa? Tak wyglądają zdjęcia renderingu: http://zapodaj.net/8e5f9508e9bc5.jpg.html
  5. Witam, próbuje rozwiązać problem przy nakładaniu materiałów i dodawania oświetlenia. Gdy nadaje jakiemuś materiałowi teksturę to w viewporcie widze nadal szary obiekt a dopiero po wyrenderowaniu widoczne są zmiany. Identycznie sprawa ma się z dodaniem świateł. Światła widoczne sa dopiero w oknie podglądu przy renderowaniu. Chciałbym zeby zmiany były widoczne od razu w viewporcie na bierząco. Jak to zrobić? Ok poradziłem sobie: zmieniłem ustawienia w zakładce Views/Viewport Configuration/Visual Style&Apperance z "Default Lights" na "Scene Lights". Mała rzecz a cieszy :D
  6. Chciałbym żeby odbicie otoczenia w materiale nie było aż tak mocne. Efekt teraz jest u mnie taki że jak postawie lampke obok drewnianej szafki to teleskopy z metalowych "robią się drewniane". Popróbuje jeszcze jak napisał Dynamico pobawić się oświetleniem materiałów.
  7. Tak wyglądają te rendery http://zapodaj.net/d2b627c28145.jpg.html a tak na ustawieniach glossiness=0.7, glossy samples=30 http://zapodaj.net/94a4541bfa15.jpg.html Chyba najlepszym rozwiązaniem będzie po prostu nałożenie innego materiału?
  8. Witam wszystkich. Problem mój polega z odbiciami materiału chrome. Zrobiłem podłogę której nadałem teksturę paneli podłogowych, na tej podłodze zrobiłem prostą szafkę której też nadałem jakis materiał no i na szafce zrobiłem lampkę z teleskopami dla których przypisałem z silnikia MentalRay materiał chrome. Wszystko fajnie pieknie wygląda ale tylko wtedy jak ukryje lub odsune inne obiekty od teleskopów lampki. Materiał chrome ma cały czas kolor innych obiektów, ładny błyszczący wygląd obiekt posiada jeśli nie ma w poblizu innych modeli. Kombinowałem metodą prób i błędów z ustawieniami chrome, ale to nic nie dało. Proszę o pomoc i wyjaśnienie jak z tej sytuacji wybrnąć
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności